DPC Meeting 2000 in Utrecht - The Aftermath

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
Ha ik ben als eerste weer thuis geloof ik.

(ik was die vent die weg ging voordat het begon te regenen)

Ik had helaas wat schade opgelopen waardoor ik snel even een andere auto moest regelen en daardoor moest ik vroeg weg.

Ik vond het erg gezellig en wil dsmarty bedanken voor al het organiseer werk.

Tuurlijk ook alle aanwezigen gegroet en tot ziens.

/me Rijkaart had geel bruine jas een creme polo aan (voor degenen die willen weten wie ik was)
Volgend jaar weer?

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

Verwijderd

Als er een koetje over de dam is dan volgen er meer. Ik zag je weggaan en tijdens het hoogte punt van de regen zijn Rozz en ik lekker op de motor gesprongen richting huis :)

Was gezellig ehhh over 3-6maanden weer ?? :)

• Coen Rijkaart
Hmmm ik vraag me af of het over 3 - 6 maanden beter weer kan zijn, aangezien de groep wat groot is voor binnen activiteteiten.

Dan toch maar de jaarbeurs afhuren :)

• Coen Rijkaart
Oh bijna vergeten, team BVD bedankt voor de cola :-)

Ik wil trouwens die gozer in pak met zn linux speldje nomineren voor de
BEST DRESSED TWEAKER OF THE DAY award

en een verdiende gedeelde tweede plaats voor de motormuizen in de leren pakkies.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Helaas had ik door plotselingen financiele problemen niet meer aanwezig kunnen zijn op dit gave evenement. :(

Voor de volgende keer zal ik een apart potje maken zodat ik niet door het zelfde voorval moet afhaken. :7

Ik begrijp dat het leuk was en meer reakties zullen zeker volgen. Ik wilde er graag bij zijn. :(

DSmarty toch bedankt voor het goede initiatief. Volgende keer beter Peter! ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Sow, ook weer thuis. Vond het best gezellig, en zeker een vervolg waard (met dan misschien nog meer mensen). :)

Ben maar naar huis gegaan toen iedereen ging eten bij de Burger King, moest namelijk nog een stukkie op de scooter rijden.

Bedankt DSmarty voor het organiseren!

Mvg
Arthur

Verwijderd

volgende keer wel ergens anders in het land dan doen we een keer in de achterhoek :D Kunnen we onze koetjes ook nog een beetje meer aandacht geven :P:P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:45

crisp

Devver

Pixelated

* crisp is ook weer thuis

Iedereen de groeten, en DSmarty: alsnog bedankt! Het was weer eens gezellig!
3

Intentionally left blank

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

In maart is er een PcDealer Birthday Meeting in Eindhoven.

Gratis eten en drinken. Dan met onze zatta harses naar LazerQuest :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

die laatste zin staat me wel aan :)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

hi,
wij zitten nog steeds in Utreg....
en het gaat nog lekker....
(ja doe mij nog maar een biertje!)
maaruh... jammer dat jullie er niet (meer) kunnen zijn... dag dan!

Join TeamBVD!

Verwijderd

wij zijn er dus nog steeds (Time2surf) in Utrecht :)

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 12:10
alleen jammer dat hier in het i-net cafe geen bier is :)

Verwijderd

Inderdaad het begint hier behoorlijk gezellig te worden :) :) :)
En ik heb alweer een droge b..(mond)

• DSmarty
  • Niet online
Yoho all bartjes... we rule!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 september 2000 17:58 schreef Coen Rijkaart het volgende:
Ik wil trouwens die gozer in pak met zn linux speldje nomineren voor de
BEST DRESSED TWEAKER OF THE DAY award[/quote]Thanks! Stuur je 'm op? :D

}:O Mooh }:O

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Zeker dat het geslaagd was vandaag.
Hopelijk komt er snel op tweakers.net een verslag.
Liefst een link naar dpc.tweakers.net

Zo dus jullie konden het toch niet laten om weer een knoppenplank te betasten? :)

Leuk ook om je teammaatjes eens te ontmoeten:
Blimmel (zo oud lijk je niet;)), VictorB (ik dacht altijd dat je een ouwe lul was!),DSmarty (badankt voor het initiatief!), Sueno (huh? Nee helaas niet).

En sinds wanneer zit libido bij TeamBVD?
Wie ben je?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Nou zeker weten dat het geslaagd was :)

wel lachen dat die radiator bij de burgerking nu scheef hangt hahahahaahha.

helaas had ik nog veel te doen en moest ik jullie vroeg verlaten maar het is zeker voor herhaling vatbaar alleen dan zonder die regen :(

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ik vond 't ook errug leuk om ff wat medegrazers irl te ontmoeten! Lekker hoog "Ow! Ben jij...." (voeg willekeurige nick in) gehalte :)
DSmarty bedankt voor de goede zorgen, Team BVD voor de drank, en de rest voor de gezelligheid :)

ps: Misser, heb je je looprekje heel gehouden :P
pps: Volgende keer graag een terras waar ik m'n nek niet hoef te breken om die koeien te volgen.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
ben nu ook thuis en had zelfs bij de bushalte nog een lift ook en ook nog een bekende en dat om kwart voor twalf ;)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Coen: ehhh dat linux speltje en best dressed wilt nog niet zeggen dat hij het ook kan installeren (zoals ik al luidkeels verkondigde :) ) Maare Rozz (achter mij aan natuurlijk want ik had de 2e trap van mij raketje ingeschakeld) en ik reden iig wel op 2 wielen :)

Hmm burger king ?? en ik maar denken dat wij naar de mac-d gingen. Darn als ik dat geweten had had ik zeker langer gebleven. Er is niets ter wereld dat je langer kan opboeren (en van genieten dan een whooper) !! Okay een dubble whopper die gaat 3 uur mee :)

Verwijderd

Pinny, ik ben sinds vandaag bekend als wheeler :) dat lopen met die hulpstukken is mij toch iets te vermoeiend.

/me wacht op een reactie van rozz die nu alweer 15 minuten onderweg is naar huis (shit het is droog nu :( *grin* )

Verwijderd

whopper :r

gadverdamme wat was dat ding goor zeg !

Verwijderd

Yo,

ik ben weer thuis. Was erg gezellig, ondanks mijn vervroegde vertrek met de trein van 18:00 uur (ja....dat was ik) :(. Helaas zat het weer wat tegen, maar dat mocht de pret niet drukken. :)

Ga nog effe een Palmpje pakken voor de nadorst :9

Verwijderd

ik ben ook weer heelhuids thuis gekomen ,ik vond het een geslaagde dag ,alleen van die whopper heb ik nu nog last wat was die goor zeg !!!!!

(jullie kennen mij als martijn)

• crisp
  • Laatst online: 00:45

crisp

Devver

Pixelated

Speciaal voor StratPlus:

Afbeeldingslocatie: http://www.crisp.demon.nl/pictures/konijn1.jpg

geil he? jammer dat dat konijn ervoor staat ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

Yep het was superrrr kewl :)
Uiteraard voor herhaling vatbaar :) Nu ook met wat meer mensen van de vaste crew, die heb ik nu toch wel gemist, maar ja, deste meer redenen om een volgend evenement te organiseren,
/me vond het super kewl, om alle mensen te ontmoeten waar ik al lange tijd tegen aan heb geluld en nooit geweten wie wie was :)
Dsmarty Thx ook van mij, groeten ik ga pitten [0of9] proud member of Clan-of-Nine (en dpc uiteraard :) )

Verwijderd

Ik zit nou met een brak gevoel op mn werk dit te typen

Dus het was geslaagd, we hebben zelfs misschien een internet cafe met 157 pc's en 2 dual pIII 700's en misschien nog wel een dual PIII 800 als die er zou komen }:O
Allemaal op mijn email (hoop ik) moet ik binnenkort ff voor terug naar utrecht :( maar ja, het zijn weer een aantal blokjes elke dag :P

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
misschien kunnen we DSmarty een leuke cadeau doen in de vorm van een leuk aantal blokjes?
Voor het initiatief en zo.
Gewoon sparen, en dan flushen onder teambvd@hotmail.com

:)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

DarkHelmet,

lijkt me een goed plan!
ik doe iig mee! :)

Join TeamBVD!

Verwijderd

Heel goed plan natuurlijk :)

Darkhelmet--> al een paar maand hoor, ik ben die lange op de meeting :)

• Rozz
  • Laatst online: 25-05 10:51

Rozz

I'm an Apogian!!

Zooo, ik ben ook weer terug (eigenlijk vanmorgen om 1.00 maar m`n password deed het niet:( nu hopelijk wel:))

Mijn dank aan DSmarty + BVD`ers + alle Tweakers/DPC`ers;)

P.S. Misser...je hebt wat gemist jongen (Lekker rustig naar huis op de motor, ff gasgeven door de tunnels...iedere duffe automobulist ff wakker laten schrikken;)
via boulevard van Noordwijk naar dat duinweggetje (weet je nog?) naar huis toe...ahhhh...krijg weer kriebels...

• DSmarty
  • Niet online
Al met al een supergeslaagde dag, zuipen, ouwehoeren, lasergamen en Mooh'en. ;)
Ik zal maandag mijn foto's ook laten ontwikkelen... (jaja.. ik ben nog een ouderwetse tweaker met een aps-cameraatje ;) )

Volgend jaar komt er zeker weer een meeting!

Iedereen bedankt voor de aanwezigheid cq gezelligheid, want gezellig was het! :)

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:19

Marc H

- - Is wakker - -

Ik baal er eigenlijk een best wel een beetje van dat ik niet geweest ben......

Was wel van plan geweest te komen, maar op het laatste moment kwam er een zeilboot tussen. (ik heb de afgelopen 4 dagen fijn op een grote zeilboot doorgebracht) Maar daardoor moest ik de meeting wel laten schieten:(

Maar volgende keer ben ik zeker aanwezig!

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Pagina: 1