Toon posts:

een stille en goed koelende koeler voor amd xp?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi tweakers

wat is de stilste koeler voor een amd xp 1800+ tot een maximale prijs van 40,- euro?

Verwijderd

Wat je kan proberen is de search bekijken, mocht je daar geen wijs uit kunnen, moet je gewoon ff meer gegevens posten, magtie bijvoorbeeld een teringherrie maken? Wil je condensatie door de kou aan de binnenkant van je kast enz...

Ooh, je zou ook nog op www.tweakers.net kunnen kijken en dan onder niews -->review database -->cooling en overclocking......

Suc6 ;)

edit:
hij moet dus stil zijn...........begrijp ik.........hehehe foutje bedankt

Verwijderd

Altijd weer die mensen die het beste willen voor het minste geldjes. :?

Maar ik heb de Thermaltake Volcano 7 deze draait op minder toeren als de rest van de kast ook niet zo warm is. Werkt uitstekend. En stil.

Verwijderd

bij www.perfect-systems.nl hebben ze een stille koeler voor iets van 20 euro .. schijnt wel aardig te werken
ik ga hem over een poosje ook bij iemand inbouwen ;)

Verwijderd

mijjn cammeraad hebt net een nieuwe pc met amd xp 1800 met een coolermaster cooler erop op na een uurtje unreal is de tems nog maar 38 graadjes :9~ :9~ :9~

tja wat zal ik nog meer zeggen

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 15:07 schreef jorentref het volgende:
mijjn cammeraad hebt net een nieuwe pc met amd xp 1800 met een coolermaster cooler erop op na een uurtje unreal is de tems nog maar 38 graadjes :9~ :9~ :9~

tja wat zal ik nog meer zeggen
Misschien is het makkelijk als je het type er bij zet. Is wel zo makkelijk

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een coolermaster DP5-7H53F-0C besteld ,ik weet niet of deze koeler goed past op men abit kr7a-raid mobo ;(

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 04 maart 2002 16:14 schreef el_fessie het volgende:
ik heb net een coolermaster DP5-7H53F-0C besteld ,ik weet niet of deze koeler goed past op men abit kr7a-raid mobo ;(
Die wil ik ook gaan kopen als ik weer geld heb, ipv van een Justcooler :r die ik nu heb

46c idle
53c full load
:(

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er ervaring mee met die koeler en een abit kr7a mobo?

thx.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Kijk ook eens naar Zalman koelers... m'n broertje heeft er een gekocht voor zijn Xp1700 wordt ongeveer 52 graden. Toen heb ik mijn Akasa Silvermountain ook maar meteen vervangen. Wordt nu 48 graden (athlon 1200)

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/big/zalman200x200.jpg

Is echt superstil. :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• dEATHfLOWEr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-07 22:44

dEATHfLOWEr

Solcon 1GBit symetrical

Ik heb er momenteel een heerlijk stille Coolermaster DP5-6I31C in zitten. Deze kost zo'n 9 euro en houdt mijn Athlon 1700XP @ 1900XP op zo'n 48 graden.

Greetz,

dEATHfLOWEr

https://www.avl.nl/

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Mijn (nieuwe) Spire SuperRock doet het perfect! Hier op mijn AMD T-Bird 1400 (Koeler geschikt tot AMD XP 2200) issie 9! graden koeler dan mijn eerdere Silverado!

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Pffft...
[topic=378757/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.