Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
In messing zijn ze zeker te krijgen. In aluminium ook vast wel, maar dan moet je idd eens informeren bij een modelbouwzaak of een metaal speciaal handel ofzoiets.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Conrad heeft U-profielen alleen in messing...
Zal nog eens bij m'n vader gaan slijmen of ie niet eens kan kijken of ie een meter of 2 van dat spul kan bestellen (doe ik m'n raam ook ermee
)
Zal nog eens bij m'n vader gaan slijmen of ie niet eens kan kijken of ie een meter of 2 van dat spul kan bestellen (doe ik m'n raam ook ermee
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Bij de Formido hebben ze (waarschijnlijk) ook wel U-profielen.
Ik zocht namelijk een paar dagen geleden een plaatje aluminium, om mijn voeding aan op te hangen en toen zag ik ze staan, in lengte's van ongeveer 1 meter.
Alleen de vraag of ze ze ook hadden met 2 mm ruimte?
Ik zocht namelijk een paar dagen geleden een plaatje aluminium, om mijn voeding aan op te hangen en toen zag ik ze staan, in lengte's van ongeveer 1 meter.
Alleen de vraag of ze ze ook hadden met 2 mm ruimte?
Pagina: 1