Ik heb nu een kast met een p4 erin dus dat ijzeren plaatje waar je toetsenbord stekker enzo inhangt is speciaal voor dat mobo.. Maar nu wil ik die vervangen voor een ander plaatje. Weet iemand of je die ook los kan kopen?
Lekker duidelijk onderwerp 
En nee ik weet niet of je die ergens los kan halen
(50% kans met zo`n onderwerp)
En nee ik weet niet of je die ergens los kan halen
I'm not as think as you stoned I am
Zitten meestal in je mobo doos er bij dus denk niet dat je die los op de kop kunt tikken.
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
denk dat je nog het meeste kans maakt op een computerbeurs. Willen ze nog wel eens liggen in van die rommelbakken. En anders ff rondvragen bij vrienden/familie/kennissen. Of hier natuurlijk
Kan je er geen afbeelding van maken welke je wilt hebben. Misschien heb ik er nog ergens eentje liggen.
Sorry hoor, maar ik begrijp je vraag niet echt
Zal wel aan mij liggen, kan iemand dit eens beter uitleggen, zodat ik Frozen Peanut misschien van dienst kan zijn :"
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Nou wat ik bedoel is dat plaatje aan de achterkant van een pc kast. Waar als je outputs doorheen komen. Zoals USB MUIS KEYBORD enzo. Snap je?
Ik wil namelijk die kast verkopen maar heb dat kleine dingetje nodig voor mn andere kast. Dus vandaar dattik vraag: zijn ze ook los te koop want anders zit die kast zonder zo'n dingetje
[ik weet de precieze naam nie :P]
en voor de mensen die willen weten om watvoor kast het gaat: zo'n chieftec dragon kast
Ik wil namelijk die kast verkopen maar heb dat kleine dingetje nodig voor mn andere kast. Dus vandaar dattik vraag: zijn ze ook los te koop want anders zit die kast zonder zo'n dingetje
en voor de mensen die willen weten om watvoor kast het gaat: zo'n chieftec dragon kast
Verwijderd
hmmz, een KEYBORD aansluiting heb ik nog nooit gezienOp maandag 04 maart 2002 15:22 schreef Frozen Peanut het volgende:
Nou wat ik bedoel is dat plaatje aan de achterkant van een pc kast. Waar als je outputs doorheen komen. Zoals USB MUIS KEYBORD enzo. Snap je?
Maar ik denk dat je er alleen 2e hands aan kan komen of van iemand die er 1 over heeft, die dingen zitten alleen bij nieuwe kasten.
Vraag bij een zaak waar ze zelf ook Pc's bouwen.
Deze leveren ze in principe los bij een nieuwe kast.
Deze leveren ze in principe los bij een nieuwe kast.
Pagina: 1