2 submits in 1 form

Pagina: 1
Acties:

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 22:25
Ik wil dmv van een list of values een andere form krijgen
bv: als keuze is pc dan alle invoer mogenlijk heden van pc als keuze monitor dan alle mogenlijkheden van een monitor.

Dit deel is gelukt het selecteren van de keuze met een lijst werkt ook maar als ik dan de ene submit doe dan gooid ie alle velden leeg wat dus niet de bedoeling is.

vb

mse nr
keuze : pc of monitor
als pc {
snelheid, type proc}

als monitor{
grootte, type

Dus het form verander dmv van de lov de programmeer code is php. Iemand weten hoe ik er voor zorg dat alleen de lov word gesubmit.

Specs

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ik begrijp er geen ... van.
Laat eens wat sourcecode zien?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Euhmm.... :? :?

Misschien makkelijker om een onChange="" te gebruiken.
Dat wanneer men PC selecteerd, dat je dan een nieuw form krijgt met alleen PC dingen.. :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• venomous
http://venomous.homeip.net/test/form1.php

Als er ik nu wat invoer bij mse en ik selecteer pc dan reset ie de waarde mse wat dus niet de bedoeling is.

Specs

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:53

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je stopt een FORM-tag in een ander form, dat is nogal tegen de regels van validatie en yeker dit doet geen enkele browser goed.

zoals Okke aangaf kun je in je select menu bv een onChange-action zetten die this.form.action omzet naar een andere url, of gewoon serverside dat afvangen

(en die 2 series <td></td> onderaan je source, daarvoor hebben ze colspan uitgevonden, wel ook een  -tje als content inde cellen zetten)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• venomous
ok bedankt voor de info ik zal het eens proberen uit te vogelen met onchange.

Specs

Pagina: 1