OpenGL stuk --> HELLUP

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ok, hier baal ik dus echt zwaar stevig van :(
Dit is het probleem: Als ik een OpenGL spel speel (zoals Q3, MoHaa, RTCW, en dergelijke met OpenGL engine) dan trilt 1/4 alleen aan de linkerkant van mijn beeldscherm. D3D werkt prima. Heb ik getest door eerst bij UT D3D te selecteren --> niks aan de hand, daarna OpenGL --> trillingen :( (Opmerkingen: OpenGL ziet er wel stukken :9~ ald D3D, en de framerate is constant (normaal 61, hevig gevecht 59 :D )

Wat doe ik hier aan. Het is geen driver probleem (23.11 werkt prima ! ) en in windows heb ik er ook geen last van.
Waarom is dit :'( (Ik wil MoHaa spelen, maar zo is klote)

Thnx guys.

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 13:50 schreef marzzman het volgende:
Ok, hier baal ik dus echt zwaar stevig van :(
Dit is het probleem: Als ik een OpenGL spel speel (zoals Q3, MoHaa, RTCW, en dergelijke met OpenGL engine) dan trilt 1/4 alleen aan de linkerkant van mijn beeldscherm. D3D werkt prima. Heb ik getest door eerst bij UT D3D te selecteren --> niks aan de hand, daarna OpenGL --> trillingen :( (Opmerkingen: OpenGL ziet er wel stukken :9~ ald D3D, en de framerate is constant (normaal 61, hevig gevecht 59 :D )

Wat doe ik hier aan. Het is geen driver probleem (23.11 werkt prima !) en in windows heb ik er ook geen last van.
Waarom is dit :'( (Ik wil MoHaa spelen, maar zo is klote)

Thnx guys.
dus met andere drivers heb je het niet??? Ik heb met oude drivers voor mijn GF2 kaartje dat ik in WIndows een vage rand boven in mijn scherm krijg bij 1024 x 768...
dusja...

• Cassius
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 13:58 schreef Pindakaas het volgende:

[..]

dus met andere drivers heb je het niet??? Ik heb met oude drivers voor mijn GF2 kaartje dat ik in WIndows een vage rand boven in mijn scherm krijg bij 1024 x 768...
dusja...
Nee, ik zeg alleen dat deze drivers het top doen (ik heb nog nooit andere gehad). Zou het een driver probleem kunnen zijn en zoja, welke drivers moet ik dan installen ???

De meeste mensen deugen!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Wat voor een beeldscherm heb je?

ik denk dat je videokaart de refresh te hoog zet voor je videokaart

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Cassius
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 14:00 schreef Wirf het volgende:
Wat voor een beeldscherm heb je?

ik denk dat je videokaart de refresh te hoog zet voor je beeldscherm
Ik heb een Relisys (http://www.multipc.nl/products.asp?cat=16) monitor en ik heb gezegd in het tabblad van refresh dat hij alle modi moet verbergen die mijn scherm niet kan weergeven :'( (ik draai op 800x600x32)
hellup plz.

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Das kut voor je!

• Cassius
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 14:15 schreef kariem112 het volgende:
Das kut voor je!
:( jij bent wel hoog opgeleid ...

Nog mensen met echte hulp :?

De meeste mensen deugen!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Op maandag 04 maart 2002 13:59 schreef marzzman het volgende:

[..]

Nee, ik zeg alleen dat deze drivers het top doen (ik heb nog nooit andere gehad). Zou het een driver probleem kunnen zijn en zoja, welke drivers moet ik dan installen ???
Wat dacht je ervan om eerst eens wat andere drivers te proberen...
En mssn handig om te vermelden welke videokaart je hebt.

Senri no michi mo ippo kara

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op maandag 04 maart 2002 13:50 schreef marzzman het volgende:
Wat doe ik hier aan. Het is geen driver probleem (23.11 werkt prima ! )
Waarschijnlijk wel hoor, gooi nvopengl.dll eens in de MOH directory. Kijk ook eens naar al je instellingen, heb je niet toevallig stereo o.i.d. aangezet?
en in windows heb ik er ook geen last van.
Nee, doh. Windows gebruikt ook geen openGL! :P (behalve in een paar brakke screensavers.)

de betaler vervuilt

• Cassius
  • Niet online
Ik heb een ASUS V7100 GF2MX 32 MB (standaard 200@200 :9~ )
Ik wil dan wel de 27.20 proberen --> gaat dat werken ?
Moet ik ze dan gewoon installen over mijn ouded drivers heen of ? (had iets gehoord van detonator destroyer op GURU3D ofzo :? )

thnx en reply's zijn welkom.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 14:29 schreef marzzman het volgende:
*knip*
of zal ik de 27.30 of 27.42 doen :? welke zijn de stabielste en snelste ???

[ !!! En waarom maakt NVIDIA geen 'originele' drivers meer, hun GF4MX zijn al uit en hebben er zelf nog niet eens drivers voor :( , schiet eens op daar mensen !!! ]

OF kan het zijn dat mijn bios oud is (versie 3.11.01.24) :?

help some more.

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Probeer even zelf wat drivers uit, in de FAQ staat een stukje over drivers en een stukje hoe je je oude weg moet halen. Probeer ook meteen een nieuwe DirectX
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.