Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Begin ff met je BIOS te updaten naar de laatste versie (Kijk van tevoren heel goed welke je moet hebben!!!)
En als er dan nog niks in zit, ga eens op zoek naar jumper overzichten van je moederbord, daar kun je misschien voltage aanpassen of de kloksnelheid opgeven...
En als er dan nog niks in zit, ga eens op zoek naar jumper overzichten van je moederbord, daar kun je misschien voltage aanpassen of de kloksnelheid opgeven...
Kijk, daar hebbik wat aan
Niet dat ik je zo graag met de FAQ om je oren sla (OCM moet vooral gezellig zijn natuurlijk
) maar misschien dat het en ander duidelijk wordt als je [topic=324186/1/25] even leest. Probeer de handleiding van je PC/mobo te achterhalen en kijk hoe je de FSB kan verhogen. Als je het niet kan vinden in je bios, en op je mobo zijn geen jumpers te vinden waarmee de FSB te veranderen is...grote kans dat het dan gewoon niet KAN.
owjah en geen greetz oid onder je posts zetten..is niet nodig
owjah en geen greetz oid onder je posts zetten..is niet nodig
I reject your reality, and substitute my own.
Ik kannum idd niet OC-en. Maar wat ik dan nog meer vreemd vind, is dat ik op het mobo een IR poort heb zitten. Ik heb netjes een apparaatje aangesloten, maar in de bios staattie nergen om aan te zetten, en dat vind ik jammer. Ik denk dat ik hier met een aangepaste BIOS te maken heb, die dus niet alle opties van het moederbord openstelt.
(damn)
(damn)
Pagina: 1