CD-Rom speler ziek of bijna dood?!

Pagina: 1
Acties:

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:16
Ik heb vorige week het spel "Renegade" gekocht, maar helaas, kan ik het spel niet spelen! Op de een of andere manier.

Dit is het probleem:
Mijn CD-ROM speler is een:
LiteOn 12x10x32x
Als ik hem probeer te instaleren en dan is op 7% dan knalt ie eruit. Hij geeft geen foutmelding ofzow. Hij stopt helemaal mee. :?
Goed de actie die je dan gaat doen is waarschijnlijk voor sommige logisch en voor sommige niet. Ik bel dus die winkel op en geef die lui een uitbrander van hier tot Tokio. Maar achteraf niet redelijk! Want ik dacht laat ik eens nog een windows xp partitie installeren. Om het dan nog eens te proberen, om Renegade te installeren. Maar als ik daar mee begin, geeft de hele tijd weer een fout dat ie sommige bestanden niet goed kan kopiëren! :? En vervolgens Krijg ik een harde vastloper!
De Xp cd is eveneens een orignele cd en nog maar een keer gebruikt! Ook door mij zelf!

Vandaar mijn conclusie dat ie misschien ziek is of misschien bijna dood!
Wie heeft een id?!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:12
Wat zijn de specs van je systeem?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:42

Sjaak_Afhaak

Bleh!

kleine moeite: probeer bij kennissen/vrienden/familie ff een cdrom-spelertje te lenen.. Dan weet je meteen of het aan je LiteOn ligt..

Hier staat tekst

Verwijderd

Gebruik jij altijd je cd brander als lezer?

• Oculus
Op maandag 04 maart 2002 13:04 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Wat zijn de specs van je systeem?
Het is een Asus P4b moederbord met een 1,7 Ghz proccesor.
768 Ram Intern.
2 Hd's Van 40 en eentje van 20

Voor de rest lijkt me het niet echt boeiend wat erin zit toch?!

• Oculus
Op maandag 04 maart 2002 13:07 schreef Frozen Peanut het volgende:
Gebruik jij altijd je cd brander als lezer?
Um jah... Ik heb eigenlijks het verzaakt om een aparte cd-rom lezer te komen. :+ Dom... Maar goed, ik wil toch wel eens weten of ie naar de grootjes is!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Pleur er even een andere cdrom in en je weet het. Lijkt me toch niet zo veel werk? :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:12
Zit er misschien een beschadiging op de cd-rom?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• SniperGuy
  • Laatst online: 15-04 16:35
Zit er misschien een kopieerbeveiliging op je Renegade cd?
Ik had namelijk bij de RA2 dat mn Aopen daar niet echt tegen kon met als gevolg dat ik er 3 cd-rom spelers doorheen heb gejaagd :r .
Ik heb nu een Pioneer dvd speler en nergens last van.

• Oculus
Op maandag 04 maart 2002 13:11 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Zit er misschien een beschadiging op de cd-rom?
Um... Het lijkt me niet echt logisch... Want ik heb 2 cd's geprobeerd! En die werken allebei niet... En allebei orgineel! En ik heb DUS al een keer eerder XP orgineel geïnstalleerd!
Bovendien kan ik wel een audio-cd lezen. vet vaag dus! :?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1