Toon posts:

[Xbox] Rallisport Challenge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net wat filmpjes van IGN aan het af halen van deze game en na het kijken van zo'n 10 filmpjes van ongeveer een min heb ik een beetje het idee dat die auto's in die game niet echt realistisch bewegen. Ik zie ze namelijk alle kanten uit draaien, maar dat gaat altijd precies om de midden as van de auto, in het echt is dat namelijk niet zo, tevens vind ik de auto's wel erg overdreven draaien, niet echt realistisch.

Hebben andere mensen hier al meer over gehoord, heb nog steeds geen reviews gelezen, alleen maar previews en dat betekend dat er toch nog wel wat kan veranderen.

Verwijderd

Reviews zijn er wel.. op IGN Insider iig al.. (stiekum = Link naar forum met review van Insider af = link)

ehm het is ook meer bedoeld als een arcade game dan een realistische game

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor de review, ik wist namelijk niet eens dat hij meer richting arcade ging als realistisch, had wel wat van previews mee gekregen, maar lang niet alles. Toch ga ik denk ik eerder PGR kopen.

Verwijderd

ik neem eerst PGR.. omdat ik weet dat die game leuk is, rallisport kan ik wel n keer ergens testen en kan ik altijd later kopen

Verwijderd

Ik vind PGR helemaal niet leuk :r

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 22:30 schreef normal888 het volgende:
Ik vind PGR helemaal niet leuk :r
Why not? Ik vind GT3 beter, maar PGR is toch echt wel een degelijke racer hoor...

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 03:08 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Why not? Ik vind GT3 beter, maar PGR is toch echt wel een degelijke racer hoor...
Ja precies GT3 is beter.. Dus PGR is dus slechter.. ok.. ook niet super slecht maar toch.. ;)

Verwijderd

tis maar waar je van houd :) Persoonlijk denk ik dat Pro race Driver (ookwel DTM Race Driver/TOCA Race Driver), GT3 zn aars gaat schoppen (zowel op PS2, als Xbox en PC)
Pagina: 1