Ervaring met sony satteliet speakers

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:55
Ik zit er aan te denken om een setje satteliet speakers van Sony te kopen .
De VE-322 of de VE-325 , heeft iemand misschien ervaring met een van deze setjes ?

Hebben deze een beetje redlijk surround geluid ? ik wil ze gaan gebruiken in combinatie met mijn Sony STR - DE-475 .

Alvast Bedankt :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Sony speakers....alleen merken a la supertech enzo zijn slechter....Sony speakers zijn al niet al te best, maar satellieten van Sony zijn al helemaal een ramp...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• KunDun
Op maandag 04 maart 2002 13:37 schreef JT het volgende:
Sony speakers....alleen merken a la supertech enzo zijn slechter....Sony speakers zijn al niet al te best, maar satellieten van Sony zijn al helemaal een ramp...
Erg leuk deze opmerking , maar spreek je uit ervaring of van horen zeggen . ik zou toch graag ervaringen willen horen van mensen dit deze setjes zelf hebben .

Alvast bedankt :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

KunDun, beetje vragen naar de bekende weg is dat. Mensen die die sattelietjes gekocht hebben, zullen die hoogstwaarschijnlijk gekocht hebben, omdat zij ze wil goed vonden klinken.

Dus als je alleen reacties van die mensen wil horen, kan je ze het best gewoon geleik gaan kopen, zonder dat je bevestiging nodig hebt.

Zowiezo moet je ze zelf beluisteren. als ik zou kopen wat anderen mooi vinden, zou ik niet echt gelukkig worden. Ik mocht het dan gelukkig zelf uitkiezen.

En een argument als "jamaar ik heb er geen verstand van" geldt niet. Je hebt wel oren en kan prima horen wat jij mooi vindt. Jij moet ernaar luisteren, who cares wat anderen er van vinden...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JT

JT

VETAK y0

Op maandag 04 maart 2002 14:40 schreef KunDun het volgende:

[..]

Erg leuk deze opmerking , maar spreek je uit ervaring of van horen zeggen . ik zou toch graag ervaringen willen horen van mensen dit deze setjes zelf hebben .

Alvast bedankt :)
Ik heb ervaring met 2 van de 4 setjes en het staat toch algemeen bekend dat Sony speakers niet al te best zijn.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• KunDun
Op maandag 04 maart 2002 14:46 schreef JvS het volgende:
KunDun, beetje vragen naar de bekende weg is dat. Mensen die die sattelietjes gekocht hebben, zullen die hoogstwaarschijnlijk gekocht hebben, omdat zij ze wil goed vonden klinken.

Dus als je alleen reacties van die mensen wil horen, kan je ze het best gewoon geleik gaan kopen, zonder dat je bevestiging nodig hebt.

Zowiezo moet je ze zelf beluisteren. als ik zou kopen wat anderen mooi vinden, zou ik niet echt gelukkig worden. Ik mocht het dan gelukkig zelf uitkiezen.

En een argument als "jamaar ik heb er geen verstand van" geldt niet. Je hebt wel oren en kan prima horen wat jij mooi vindt. Jij moet ernaar luisteren, who cares wat anderen er van vinden...
Het kan ook best zijn dat er mensen zijn die deze set hebben gekocht en er heel veel spijt van hebben .
Ik wil deze zet bij de mediamarkt gaan kopen , maar daar zullen ze me echt niet eerst even laten luist2ren naar deze set helaas . Dus daarom vraag ik om ervaringen .

• JT

JT

VETAK y0

Op maandag 04 maart 2002 14:50 schreef KunDun het volgende:

[..]

maar daar zullen ze me echt niet eerst even laten luist2ren
Das best wel kutservice en dan zou ik hem al helemaal niet kopen. Zorg altijd dat je eerst de speakers die je wil hebben heb beluisterd.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

JT kent mediamarkt zeker niet? Het is ook niet zo populair om de service (alhoewel die lang niet slecht is), maar ze zijn zo ranzig goedkoop....

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:58
Op maandag 04 maart 2002 14:50 schreef KunDun het volgende:

[..]

Het kan ook best zijn dat er mensen zijn die deze set hebben gekocht en er heel veel spijt van hebben .
Ik wil deze zet bij de mediamarkt gaan kopen , maar daar zullen ze me echt niet eerst even laten luist2ren naar deze set helaas . Dus daarom vraag ik om ervaringen .
Lijkt me aardig simpel: Zorg dat je dat setje ergens anders eerst kunt beluisteren :)
Pagina: 1