Dreamcast kopen?

Pagina: 1
Acties:

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:23
www.nedgame.nl
dreamcast voor E99, alle goede gamez voor E30 of minder?
hoe ik denk.... ik kan wel een NGC, PS2 of XBOX kopen, maar voor veel minder geld heb ik een kast met alle bewezen koele spellen.

dreamcast
2 controllers, 1 VM
sonic adventures
crazy taxi
capcom vs. snk
sega gt dat kost e250 ofzo , evenveel als de GameCube *lol*
voors/tegens argumenten?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27
Ik zou het wel doen, je hebt veel cool spellen (DOA2 :P) en het ziet er ook allemaal goed uit, alleen jammer dat het geflopt is. Die sega GT van E250 is volgens mij een typfout :?

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
je hebt geen toekomst meer met dat ding..? tis jouw keuze, ik was het ook van plan maar jonge er komen geen (amper) spellen meer voor uit, dan is €250 toch nog steeds een flink bedragje hoor.. maar als je geld teveel heb zekers doen :) blijft een mooi dingetje

• Schuey
  • Laatst online: 09:27
Op maandag 04 maart 2002 12:41 schreef VeldKoe het volgende:
je hebt geen toekomst meer met dat ding..? tis jouw keuze, ik was het ook van plan maar jonge er komen geen (amper) spellen meer voor uit, dan is €250 toch nog steeds een flink bedragje hoor.. maar als je geld teveel heb zekers doen :) blijft een mooi dingetje
Als je hem beu bent, verkoop je hem gewoon aan een beginnende gamer. Die gastjes van 7 ofzow, die letten toch nergens op.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
You have mail O-)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• neggix
  • Laatst online: 18-12-2025
gewoon kopen. Er zijn nog genoeg spellen die je uit kan spelen of die je kan kopen downloaden :P Maar ik heb er ook 1 en ik zal het wel doen als ik jou was. Tis een fantastisch apparaat en zijn nog leuke spellen met goeie gameplay en de grafix zijn zekers ook wel mooi

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:04
Dreamcast is een "leuke" console, heb er heel wat uurtjes op gespeeld, toch op een gegeven moment de deur maar uit gedaan. Begint een beetje verouderd te raken natuurlijk. Wel lachen als hij zo goedkoop is.

Euh, Xbox heeft zich nu ook al een beetje bewezen denk ik.. DoA3 is echt ...tja.. geen woorden voor, wordt er gewoon emotioneel van, zo koel

Verwijderd

ik krijg m morgen EINDELIJK!! 2 maanden moeten wachten :X

DC RULES! *D

• Eeruku
Op maandag 04 maart 2002 14:01 schreef XTracer het volgende:
Dreamcast is een "leuke" console, heb er heel wat uurtjes op gespeeld, toch op een gegeven moment de deur maar uit gedaan. Begint een beetje verouderd te raken natuurlijk. Wel lachen als hij zo goedkoop is.

Euh, Xbox heeft zich nu ook al een beetje bewezen denk ik.. DoA3 is echt ...tja.. geen woorden voor, wordt er gewoon emotioneel van, zo koel
mjah, maar ik heb gehoord dat je geen extra mannetjes/stages etc krijg als je t uitspeelt....
is de fun ook snel voorbij imho |:(

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

De Dream Kast is zeker een mooi technisch hoogstandje maar door de slechte marketing en slecht game aanbod is hij geflopt. Maar voor dat bedrag zou ik em dus zeker kopen.

Kenners weten waarom

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:45 ]

Verwijderd

Niet kopen, ik heb er ook 1 maar ik speel er haast nooit meer op, alleen soms Virtua Tennis 2 en er komen natuurlijk geen ene nieuwe spel meer uit, je kan beter een ps2 kopen, daar zijn ook al veel gave spelletjes voor. Gamecube heb ik niet veel info over.. En de Xbox vind ik maar een grote tegenvaller :( Vind die controller maar erg groot en niet lekker in de hand zitten of mischien lagt het aan de games die ik teste: Project Gotham, is gewoon haast precies hetzelfde als MSR op de DC, Amped [Shaun Palmer op de PS2 is leuker en mooier] en zo'n boot spel: zag er leuk uit en ook erg soepel maar tis niet mijn genre...

Dus de PS2 is gewoon het beste keuze, vooral met MGS2 die bijna het daglicht ziet hier! :P

Dus ik herhaal niet kopen! Maarja tis mijn mening offcurzz ;)

• Alpine
  • Laatst online: 28-01 21:50

Alpine

Twisted animator

DC spellen worden nu wel moeilijk verkrijgbaar. Ik zocht vandaag naar Rez in Den Haag en Rotterdam maar hij was nergens meer. Nu blijkt dat er weinig exemplaren van zijn :( Misschien dat ik 'm nog ergens online kan bestellen.

• Eeruku
Op maandag 04 maart 2002 16:41 schreef LaptopDude het volgende:
Niet kopen, ik heb er ook 1 maar ik speel er haast nooit meer op, alleen soms Virtua Tennis 2 en er komen natuurlijk geen ene nieuwe spel meer uit, je kan beter een ps2 kopen, daar zijn ook al veel gave spelletjes voor. Gamecube heb ik niet veel info over.. En de Xbox vind ik maar een grote tegenvaller :( Vind die controller maar erg groot en niet lekker in de hand zitten of mischien lagt het aan de games die ik teste: Project Gotham, is gewoon haast precies hetzelfde als MSR op de DC, Amped [Shaun Palmer op de PS2 is leuker en mooier] en zo'n boot spel: zag er leuk uit en ook erg soepel maar tis niet mijn genre...

Dus de PS2 is gewoon het beste keuze, vooral met MGS2 die bijna het daglicht ziet hier! :P

Dus ik herhaal niet kopen! Maarja tis mijn mening offcurzz ;)
PS2 is toch echt wel n andere prijsklasse hoor

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Mocht er nog iemand zo'n DC met leuke collectie games kwijt willen.. ik heb wel interesse. Ik ben niet zo'n mega console gek dus ik ga geen bergen geld neerleggen voor een XBOX of PS2 (wel leuke dingen overigens)... maar ik vind een DC wel leuk, en kan games als DOA 2, Virtua Tennis, Jet Set Radio etc wel waarderen. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:04
Op maandag 04 maart 2002 15:59 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

mjah, maar ik heb gehoord dat je geen extra mannetjes/stages etc krijg als je t uitspeelt....
is de fun ook snel voorbij imho |:(
Het feit dat ik hem nog niet uigespeeld heb zegt denk ik wel iets, en NEEE ik zuig niet compleet in dat spel.

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Ben ook van plan om een dc te halen...dat om de volgende redenen:
-SHENMEU...of nee alleen al vanwege de songs die in die spel zitten.
-Is een leuke snes emulator ;) gewoon 600 oude spelletjes op cd fikken in je DC en je kan weer ZELDA 3 spelen !!! gewoon saves opslaan op vmu enz.

En zo zijn er nog zat andere redenen(volgens mij heb je ook een divx emu er al voor...)

Gewoon doen.

O ja mocht nog iemand een mooie dc hebben met (backup hehe) gamez, icq me ofzo.. ;)

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 15:55 schreef McGrath het volgende:
ik krijg m morgen EINDELIJK!! 2 maanden moeten wachten :X

DC RULES! *D
grrr, zat vandaag niet bij de post :X

/me verliest zijn geduld

en gaat ff rode kaarten collecteren bij Fifa 2001 :X

/me loves de E toets :D

• Eeruku
Op maandag 04 maart 2002 17:21 schreef tazzman het volgende:
Mocht er nog iemand zo'n DC met leuke collectie games kwijt willen.. ik heb wel interesse. Ik ben niet zo'n mega console gek dus ik ga geen bergen geld neerleggen voor een XBOX of PS2 (wel leuke dingen overigens)... maar ik vind een DC wel leuk, en kan games als DOA 2, Virtua Tennis, Jet Set Radio etc wel waarderen. :)
Toevallig verkoop ik mijne, met 33 games..
contact me ff op msn (clipzjuh@hotmail.com) of ICQ(49244305)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:59

Nicap

Tsssk....

Nicap wil zijn DC ook verkopen.

Hij staat ook in vraag en aanbod, met de games erbij.
Tokio Xtreme Racer staat er niet bij, maar zit er wel bij.

• LordMithril
  • Laatst online: 26-01 21:55
Op vrijdag 08 maart 2002 08:30 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

Toevallig verkoop ik mijne, met 33 games..
contact me ff op msn (clipzjuh@hotmail.com) of ICQ(49244305)
je heb new contact op msn :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

wie wil zijn Dreamcast verkopen voor niet veel :)

hoef geen spellen 1 controller en 1 memorycart is genoeg .

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
kopen

dat er geen nieuwe spellen uitkomen is een kleine bijzaak

vind de ouwe nog vaak beter dan de nieuwe
(bij veel console)

en dreamcast heeft genoeg goeie titels en helemaal als je ook bij de japanse titels gaat kijken

"If u do something do it with style, or do it at all."

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:54
Pesies, ik heb ook een Dreamcase sinds januari, en het is echt een te gek ding, heb nu al aardig wat games en allemaal erg vet:

Sonic Adventure
Ferrari F355 Challenge
Revolt
Tokyo Highway Challenge
Soul Calibur (beter dan DOA2 IMHO)
Dead or Alive 2
Worms World Party
Virtua Tennis 2
Crazy Taxi 2
Quake III
Eco the Dolphin
Looney Tunes Space Race

en nog meer.....

Ik hoef voorlopig echt geen andere console te hebben hoor :)

Verder zijn er ook nog emulators voor de DC te vinden, een mp3 speler, vcd speler :)

Verwijderd

waarom w8 je niet ff en kijk hoe het met de NGV X-BOX gaat en dan kijk je wat je neemy

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kan je nou ook divx dvd rips afspelen met emu's op de DC?

dat lijkt me heel interessant dan..

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:59

Nicap

Tsssk....

Pagina: 1