Aopen Geforce 3 Ti200 128 Mb

Pagina: 1
Acties:

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
Hallo,

Ik denk eraan deze kaart te kopen. Na het lezen van de topics lijkt de snelheid van de memory zeer belangrijk. Weet iemand welke snelheid de memory op dit bord heeft (4ns of hoger of lager). Op www.aopen.com vind ik hierover geen info.

Heeft iemand ervaring met deze kaart of 64 Mb versie? Is ie ok?

tnx

Verwijderd

je kunt denk ik beter een 64m versie kopen want deze zijn meestal en logisch goedkoper en je hebt aan die 64mb bijna niets... net 30 3dmark punten meer en 0.8 fps in q3a...
stond laatst testje over in PcZone...

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
Heeft niemand ervaring met een Aopen videokaart?

Verwijderd

Heb hem gisteren gehaald, en wel de 128MB uitvoering.
Was 30 euro duurder dan de 64mb uitvoering van asus, en heb toen dus voor de a-open gekozen. (Kun je ook de patser uithangen bij je vrienden):9~
Puik kaartje niets te klagen.
Kan zelf ook nergens uithalen hoe snel het geheugen is, staat alleen maar 128MB DDR

• TheGHunter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 00:42
Ik heb deze videokaart nu ongeveer twee weken en hij loopt prima. Via de site van Aopen de nieuwe detonator drivers gedownload en het loopt allemaal als een zonnetje. Dus no problems hier. Ik heb m nu overclocked op 210/430 zonder extra koeling en hij loopt nog steeds zonder problemen. *D

Verwijderd

Een goede Gf3Ti200 haalt GF3Ti500 snelheden, core dus @ 240Mhz en Memory @ 500, Heb je een 128MB model dat deze scores bij lange na niet haalt, dan heb je een langzamere kaart dan een 64MB versie..
Pagina: 1