Assume there are no rules and it's one big free for all
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Je inzet schijnt er zijdelings ook iets mee te maken te hebben
Tijd voor een nieuwe sig..
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Jij kan het weten.Op maandag 04 maart 2002 12:17 schreef LuNaTiC het volgende:
veel slijmen
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ssstOp maandag 04 maart 2002 12:17 schreef DeMoN het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Waar denk je dat ik mijn net gekregen 512MB RAM en mijn 18" TFT van kan betalen?Op maandag 04 maart 2002 12:17 schreef DeMoN het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
'k Zit nog te wachten tot ik hem HGM moet maken, dan kan ik eindelijk 's gebruik maken van mijn rijbewijs
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik werd gevraagd omdat ik gewoon extreem veel in AV aanwezig was en me daar blijkbaar netjes genoeg gedroeg.
Kritisch, opbouwend doen in LA helpt ook.
Dicht, omdat het toch onzin wordt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()