Toon posts:

[kabelfoon] Heeft iemand hier ervaring mee ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht en ik heb al het een en ander gevonden maar het was allemaal niet erg actueel.

Heeft iemand hier ervaring met de kabelfoon in Schiedam (of in het algemeen) ??

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Heb hier een Super abo in IJssestein (1,5 Mbit/s down, 256 kbit/s up) en ik ben vrij tevreden....

alleen zijn er de laatste paar weken een aantal DoS-aanvallen geweest die voor wat ellende zorgen.... maar ja da's niet Kabelfoons schuld natuurlijk.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
Ach ja, jij zit toch straks ergens waar het 3Mbit gaat ;)

Verwijderd

t is alweer een jaar geleden dat wij kabel hadden ( in Schiedam)en wij zijn overgestapt naar adsl vanwege de enorme traagheid van de verbinding op de normale uren.( de uren dat wij ook thuis waren en dus ook wel iets opwilde zoeken, s'avonds dus) We konden soms niet eens de mail binnen krijgen.
Klagen had geen zin omdat kabelfoon net als de meeste andere providers geen minimum snelheid garandeerd.
Mischien is één en ander in de tussentijd verbeterd. Er was een site van/voor kabelfoonabbonnees maar ik weet helaas de url niet meer anders kun je daar meer info vinden.( positief of negetief)

Verwijderd

Simpel, Kabelfoon Basic suckt! 11,5 KB/sec max down en dat voor 30 euro. Voor paar eurotjes meer heb je 5 voudige verbinding die ook nog is veel stabieler is.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 14:45 schreef thaduck het volgende:
Simpel, Kabelfoon Basic suckt! 11,5 KB/sec max down en dat voor 30 euro. Voor paar eurotjes meer heb je 5 voudige verbinding die ook nog is veel stabieler is.
Ik zat zelf te denken aan een Premium abbonement..

bij speedtest.nl geeft dat nog geen hele slechte resultaten, iedergeval niet voor dat geld

Verwijderd

Twee vrienden van me hebben kabelfoon in Schiedam, het duurste abbo en zijn zeker tevreden.

128 K download en 32 K upload..

Niet slecht lijkt me!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
eh heb wel kabeltelefoon, maar als ik dit zo lees bedoel je wat anders :P

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Abonnement____Snelheid____Std.Dev
Super__________78 kB/s_____24 kB/s
Van mordax.nl, dus tja.. beslis zelf maar of je dit genoeg vind. :)

🌞🍃

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 15:59
Ik heb hier een verbinding van 'savonds onder de 1k. Meestal is de max download snelheid 3k overdag :r (demos modem)

Verwijderd

Ik zou het niet doen, de routers en shit van die gasten zijn errrug slecht. Toen ik me ex nog lekker zat te pesten heb ik complete wijken eruit zitten Dossen en heb zelfden zulke makkelijke targets gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat je in Schiedam vrij weinig keus hebt (ADSL is vrij duur en daar hoor ik ook niet al te positieve verhalen over)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:47
Op maandag 04 maart 2002 16:57 schreef WiLL K. het volgende:
Twee vrienden van me hebben kabelfoon in Schiedam, het duurste abbo en zijn zeker tevreden.

128 K download en 32 K upload..

Niet slecht lijkt me!
is opzich redelijk duur, aleen met een datalimiet van 20GB per 2 maanden, heb je alsnog bijna niks ;(

Verwijderd

Kabelfoon is wel één van de slechtste van de kabelaanbieders. Een vriend van me scheldt er onophoudelijk over. Maar kut- (sorry hoor, ik baal er gewoon echt van) service schijnt nou eenmaal bij internet in Nederland te horen. UPC is bizar slecht, ADSL is naaierij (eerst KPN duurder nu weer Planet=KPN), en 56k is ook ellende. Al heb ik toch het idee dat ADSL het minst slechte alternatief is.

Maar waarom verhuis je niet uit Schiedam. Zuid-Holland zuigt ook... ;)

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-08 10:03
nou ik ben ook een kabelfoon gebruiker en ben diep tevreden.
lekkere ping om internet play te doen en een aangename download snelheid .
ik heb nu een half jaar kabelfoon en nog geen ene storing gehad .
ik denk dat het er ook aan legt waar je zit enz enz
ik weet dat in bv 1 van omliggende gemeentes zware problemen hebben en hadden met kabelfoon.
als ik zou moeten kiezen zou ik dus voor de kabel gaan .
ik heb zelf ook het prepium pakket

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Kabelfoon is, vind ik, sinds de overstap op Terayon en Docsis sterk verbeterd. Snelheden die gehaald worden zijn goed, lage ping. Alleen zonde van de de downloadlimiet die voor het mooie te laag is!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom verhuis je niet uit Schiedam. Zuid-Holland zuigt ook... ;)
zolang ik er nog woon.. geen commentaar >:)

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 09:22 schreef cartman3380 het volgende:

[..]

zolang ik er nog woon.. geen commentaar >:)
Ben zoooo blij dat Vianen per 1 januari bij Utrecht hoort >:) Mag ik lekker meer belasting betalen enzo.. Heerlijk! :P
Pagina: 1