Toon posts:

Software updaten voor 8310?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje waar kan je anders dan bij de NOKIA STORE in Rotterdam je software van je NOKIA 8310 updaten??

Den Haag Nokia Store - 8 weken kwijt

Belcompany Zoetermeer - 8 weken kwijt

Bos Car Comfort Zoetermeer - weet iemand of ze het hier gelijk kunnen of dat ze hem moeten opsturen?

Tot nu toe alleen in Rotterdam; moet ik een treinkaartje van 8 euro betalen kan ik hem aan het eind van de week ophalen duz nog een keer 8 euro! :r

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bos Car comfort duurt t 10 minuten als je door de week komt, heb ik vorige week dinsdag ook laten doen; V 04.53
En ook nog eens gebracht door m'n ma >:)

Verwijderd

Topicstarter
En nu zijn al je problemen verholpen,heb je nu ook het spelletje snowboarden enzo??
Betalen? of valt het onder garantie?
Moest je je aankoop bewijs en dergelijke ook meenemen??
en moet je ook lid zijn van club nokia??

Verwijderd

Topicstarter
Moet je lid zijn van club nokia, want ik heb ergens gelezen dat je als je bij een nokia service point reparaties laat uitvoeren je lid van club nokia moet zijn, klopt dit?

of kun je je software gewoon laten updaten en heb je er verder niks voor nodig??

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 10:59
Wat zijn de grote voordelen van het update van de software?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb software versie 3.07 en daar zitten een aantal bugs in en ook niet het spelletje snowboarden, door het updaten van je telefoon software (firmware) kunnen een aantal bugs verdwijnen en als het goed is heb je dan een goed werkende telefoon + het spelletje snowboarden.

bugs die ik heb:
- telefoon valt spontaan uit en gaat na 3 sec. weer aan!
- opname eenheid werkt soms niet
- telefoonlijst in 1 x weg
- alle ingestelde radio zenders weg

etc

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik had erg grote fouten in mijn software (radio deed t niet meer, alles geresset, telefoongeheugen kwijt (nummers+SMS) en nog veel meer sjit. Nu doet alles t weer!

Aangezien t een telefoon is die nog geen jaar uit is hoefde ik ook geen bon te laten zien; hij moest wel onder de garantie vallen.
Club Nokia ID wordt wel om gevraagd.
Ook ik heb nu alle spelletjes

Het is overigens gratis (garantie, kost je wel 10 minuutjes :P)

V04.53 die ik nu heb wil nog wel eens automatisch rebooten :?

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
V04.53 die ik nu heb wil nog wel eens automatisch rebooten :?
Deze software versie heb ik ook, en dat ding an mij wil ook nog wel eens rebooten. Inmiddels in v 5.06 uit, maar weet nog niet of die hier al te verkrijgen is.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Pagina: 1