Probleempje,
ik ben nog een behoorlijke leek in JS, eigenlijk in scripting in z'n algemeen.
Ik heb een JS script 'geript' vanaf:
http://javascript.internet.com/navigation/cascading-menu.html
Deze probeer ik te snappen en het is al aardig gelukt om het naar mijn wensen te vormen...
Het probleem:
Ik heb een frame nodig om MS Word .doc's in weer te geven...
(niet mijn idee)
Dit probeerde ik en je raad het al, de 'popout' menu's overlappen een frame niet.
Na veel zoeken kwam ik er achter dat een 'iframe' een goede oplossing voor dit probleem was, ik blij, de 'popout' menu's overlappen nu wel html pagina's weergegeven in het iframe...
Maar als ik een MS Word document open in het iframe, overlappen de 'popout' menu's het zaakje weer niet, terug bij af...
Ik kreeg een tip van een vriendelijke tweaker over icq om de 'z-index' property te gebruiken.
Nu staat het JS in een tabel en de iframe in een aparte...
Als ik het op deze manier doe:
<table width="100%" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td width="75" bgcolor="#003399" style="z-index: 0;"></td>
<td bgcolor="#FFFFFF"><iframe name="iframe" frameborder=0 width="100%" height="100%" SRC="page.htm" style="z-index: 1;"></iframe></td>
</tr>
</table>
heeft het geen ffect...
Natuurlijk doe ik iets helemaal fout, kan iemand mij vertellen wat?
Alvast bedankt...
ik ben nog een behoorlijke leek in JS, eigenlijk in scripting in z'n algemeen.
Ik heb een JS script 'geript' vanaf:
http://javascript.internet.com/navigation/cascading-menu.html
Deze probeer ik te snappen en het is al aardig gelukt om het naar mijn wensen te vormen...
Het probleem:
Ik heb een frame nodig om MS Word .doc's in weer te geven...
(niet mijn idee)
Dit probeerde ik en je raad het al, de 'popout' menu's overlappen een frame niet.
Na veel zoeken kwam ik er achter dat een 'iframe' een goede oplossing voor dit probleem was, ik blij, de 'popout' menu's overlappen nu wel html pagina's weergegeven in het iframe...
Maar als ik een MS Word document open in het iframe, overlappen de 'popout' menu's het zaakje weer niet, terug bij af...
Ik kreeg een tip van een vriendelijke tweaker over icq om de 'z-index' property te gebruiken.
Nu staat het JS in een tabel en de iframe in een aparte...
Als ik het op deze manier doe:
<table width="100%" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td width="75" bgcolor="#003399" style="z-index: 0;"></td>
<td bgcolor="#FFFFFF"><iframe name="iframe" frameborder=0 width="100%" height="100%" SRC="page.htm" style="z-index: 1;"></iframe></td>
</tr>
</table>
heeft het geen ffect...
Alvast bedankt...