OK, nieuwe printer kopen dus: help nomaals aub

Pagina: 1
Acties:

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
OK, na mijn topic over mijn Epson740, waaruit ik besluit dat hij dus rijp is voor het stort, ga ik dan maar een nieuw kopen...
Nu, welke?
Ik heb eens gekeken wat er zoal te verkrijgen is in de winkel hier, en het wordt dus kiezen uit:
HP 960 C
Epson C70
Epson 880
Canon S600/630
Gebruik: ik ben student informatica, en mijn moeder geeft les, dus er wordt hier aardig wat afgeprint, meestal tekst, soms ook wel foto's.
In de search vond ik nergens enige vergelijking tussen deze twee.
Dus, ik hoop op een paar aanraders van jullie, of ergens een link naar een test van deze printers(880 review heb ik al gevonden...)
Hartelijk bedankt

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:37
Uh, misschien prijzig in aankoop maar kun je beter niet een laserprinter kopen als er zoveel wordt geprint?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Ik heb sinds kort de HP 960C en het bevalt mij uitstekend. Het verbaast mij ieder keer hoe snel het afgedrukt wordt. HP heeft echt een toppertje gemaakt. Qua prijs is het ook heel redelijk. Enig nadeel van een HP zijn de cartridges. Die zijn aardig prijzig. Ik zou toch voor de HP kiezen vanwege de garantie - snelheid en qua afdrukkwaliteit.

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-07 08:48

Pepper

The one and only!!

ik zou ook kiezen voor de HP 960C een goeie printer

al zeg ik het zelf :)

dus...

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

Op maandag 04 maart 2002 12:46 schreef P3PP3R het volgende:
ik zou ook kiezen voor de HP 960C een goeie printer

al zeg ik het zelf :)
Waarom niet de HP940? Alleen omdat ie iets langzamer is??
Ik zou, als je de 940 tegenover de 960 zet, altijd de 940 nemen vanwege het prijsverschil. Die paar seconden extra verdoe ik wel met het opdrinken van mijn thee :z

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
ik dacht dat de 940 duurder was qua inktpatronen??
die gebruikt er van 25ml, en de 960 van 41ml, en ze kosten hetzelfde... vandaar dat ik direct voor de 960 zou kiezen.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• jp73
  • Laatst online: 07-05 10:30
Kijk ook eens naar Canon
Ik heb zelf een S-600 en deze bevalt prima.
Mooie kleuren en tekst print hij erg snel.

Een groot voordeel t.o.v. epson is dat de printkop ook kan worden vervangen (ik geloof rond de 120 piek incl. inkt)

Tweede grote voordeel : de inkt is stukken goedkoper dan van epson en HP

:)

• Cis
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

Op maandag 04 maart 2002 12:56 schreef gill het volgende:
ik dacht dat de 940 duurder was qua inktpatronen??
die gebruikt er van 25ml, en de 960 van 41ml, en ze kosten hetzelfde... vandaar dat ik direct voor de 960 zou kiezen.
Ok, daar had ik (inderdaad, you've got a point) nog niet naar gekeken. Let anders ook ff op de reactie van jp73.
Ben zelf canonfreak, maar omdat je die printer er niet tussen had staan, ben ik er maar niet over begonnen.
Voordeel van canon is dat je niet steeds een nieuwe (gratis? :?) printkop erbij hoeft te kopen en dat de kleurencartridges gescheiden zijn. Cyaan op? Hoef je alleen nieuw cyaan aan te schaffen van 25 piek (of 11 euro nog iets :)...)
'k Heb zelf de S450 en ben dik tevreden!

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
:)
ben juist eens aan het kijken naar die CanonS600, lijkt me niet slecht..., zal hem toevoegen aan mijn lijstje :)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Pagina: 1