Okay. Ik ben het nu zat. Ik snap er geen ruk meer van. Slim persoon wie dit kan oplossen.
Ik heb:
- AMD Athlon 1.33Ghz
- ASUS V7100 PRO
- 256MB SDRAM
- ASUS K7V - 133a
- Lite-On CDRW 12x10x32x
- Lite-On DVD
- 300W Voeding
- Inmiddels, nieuwe 40GB Maxtor en 'oude' 60GB Maxtor
- Creative Soundblaster 512
- 3com 3c-905
- CPU is 40 graden C. bij boot (?!)
Enfin.
- Ik heb heel lang al last van vastlopers tijdens 3D spellen. Soms terug naar Windows, meestal resetten.
- Nu begint hij constant te rebooten. Tijdens zelfs alleen de desktop.
- M'n extra harde schijf van 60Gb VOL data is gewist. XP beweerde dat er foutjes zaten en heeft van alles een .chk file gemaakt. Daaag 3000 mp3's en 20 films... Filecheck duurt 7 uur en faalt uiteindelijk (Dit heeft hij overigens wel 7 uur volgehouden, zonder reboot.)
- Zo gauw er iets grafisch is crasht hij. OOK onder Linux RH7.2 met KDE. Heb al de grafische kaart vervangen met een ASUS V7100 Pro. Helpt niets.
- Tijdens de install van XP kan hij constant bestanden niet vinden tijdens het copieren. Het lijkt er dus op dat hij geen goed contact heeft met IDE. Andere CD speler erin, zelfde probleem. Andere CD, zelfde probleem. Andere IDE kabel, zelfde probleem.
- Mijn DVD speler wordt inmiddels aangeduid in de BIOS met allerlei gekke symbooltjes.
- BIOS loopt ook regelmatig vast.
- Zo gauw Windows XP reboot, zijn er bestanden corrupt, zoals hal.dll.
- DVD speler geeft storing tijdens DVD's kijken.
Ik vermoedt mijn MOBO of CPU. Maar heeft iemand een idee wat dit kan zijn?!
Breng hem vanmiddag weg, maar wellicht hoeft dat niet (sprak hij hoopvol.)
Hulp!
Ik heb:
- AMD Athlon 1.33Ghz
- ASUS V7100 PRO
- 256MB SDRAM
- ASUS K7V - 133a
- Lite-On CDRW 12x10x32x
- Lite-On DVD
- 300W Voeding
- Inmiddels, nieuwe 40GB Maxtor en 'oude' 60GB Maxtor
- Creative Soundblaster 512
- 3com 3c-905
- CPU is 40 graden C. bij boot (?!)
Enfin.
- Ik heb heel lang al last van vastlopers tijdens 3D spellen. Soms terug naar Windows, meestal resetten.
- Nu begint hij constant te rebooten. Tijdens zelfs alleen de desktop.
- M'n extra harde schijf van 60Gb VOL data is gewist. XP beweerde dat er foutjes zaten en heeft van alles een .chk file gemaakt. Daaag 3000 mp3's en 20 films... Filecheck duurt 7 uur en faalt uiteindelijk (Dit heeft hij overigens wel 7 uur volgehouden, zonder reboot.)
- Zo gauw er iets grafisch is crasht hij. OOK onder Linux RH7.2 met KDE. Heb al de grafische kaart vervangen met een ASUS V7100 Pro. Helpt niets.
- Tijdens de install van XP kan hij constant bestanden niet vinden tijdens het copieren. Het lijkt er dus op dat hij geen goed contact heeft met IDE. Andere CD speler erin, zelfde probleem. Andere CD, zelfde probleem. Andere IDE kabel, zelfde probleem.
- Mijn DVD speler wordt inmiddels aangeduid in de BIOS met allerlei gekke symbooltjes.
- BIOS loopt ook regelmatig vast.
- Zo gauw Windows XP reboot, zijn er bestanden corrupt, zoals hal.dll.
- DVD speler geeft storing tijdens DVD's kijken.
Ik vermoedt mijn MOBO of CPU. Maar heeft iemand een idee wat dit kan zijn?!
Breng hem vanmiddag weg, maar wellicht hoeft dat niet (sprak hij hoopvol.)
Hulp!