Ik start dit onderwerp naar aanleiding van enige andere draadjes die hier al over lopen.
Mensen (waaronder ik) die een waarschuwingsbrief van
chello hebben gehad dat ze de FUP overschrijden:
[topic=424852/1/25]
en
Hoe gaat een Tweaker om met Fair Use Policy:
[topic=129198/1/25]
Ik wil, na deze brief gehad te hebben, overstappen op een ADSL provider maar ben aan het aarzelen welke. Ik wil niet WEER zo'n brief in mijn post vinden binnen enkele maanden. Er zijn wel mede-tweakers die hun maximale downloads gepost hebben maar misschien bewijs ik iedereen een dienst als we dat eens netjes op een rijtje zetten. Het zou mooi zijn als we de volgende standaard kunnen aanhouden:
Naam Provider:
Abbonnement:
Provincie:
Gigs per maand (gemiddeld):
Ooit gezeur gehad betreffende FUP: ja/nee
Ik hoor overigens bijna alleen maar goede dingen over XS4ALL; ik ben benieuwd of dit bevestigd gaat worden..
Mensen (waaronder ik) die een waarschuwingsbrief van
chello hebben gehad dat ze de FUP overschrijden:
[topic=424852/1/25]
en
Hoe gaat een Tweaker om met Fair Use Policy:
[topic=129198/1/25]
Ik wil, na deze brief gehad te hebben, overstappen op een ADSL provider maar ben aan het aarzelen welke. Ik wil niet WEER zo'n brief in mijn post vinden binnen enkele maanden. Er zijn wel mede-tweakers die hun maximale downloads gepost hebben maar misschien bewijs ik iedereen een dienst als we dat eens netjes op een rijtje zetten. Het zou mooi zijn als we de volgende standaard kunnen aanhouden:
Naam Provider:
Abbonnement:
Provincie:
Gigs per maand (gemiddeld):
Ooit gezeur gehad betreffende FUP: ja/nee
Ik hoor overigens bijna alleen maar goede dingen over XS4ALL; ik ben benieuwd of dit bevestigd gaat worden..