Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
He ff een vraagje..
Is het mogelijk om word bestanden uit te lezen en te bewerken op je palm om ze daarna weer op de desktop te zetten?? En met welk progje doe je dat dan

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:54

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Op maandag 04 maart 2002 10:51 schreef Rintje het volgende:
He ff een vraagje..
Is het mogelijk om word bestanden uit te lezen en te bewerken op je palm om ze daarna weer op de desktop te zetten?? En met welk progje doe je dat dan
Documents ToGo geloof ik..
google dat maar's.

Verwijderd

Yep is mogelijk.. helaas niet zo uitgebreid als op PocketPC maar werkt heel goed: http://www.dataviz.com/

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:06

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 04 maart 2002 11:09 schreef CT het volgende:

[..]

Documents ToGo geloof ik..
google dat maar's.
/

jup werkte me vorige baas ook mee, schijnt best goed te werken enzo

blup

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik gebruik het zelf ook, en ik moet zeggen, het werkt perfect :) Je kunt gewoon in Worddocs werken, printen, alles!

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 14:05
ik gebruik Quickoffice, net weer wat beter dan docstogo (wat ik ook gebruikt heb), mits je beschikt over een kleurenpalm :7

Verwijderd

Topicstarter
is er ook iets wat gratis is??

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 08:09 schreef Dericteur het volgende:
ik gebruik Quickoffice, net weer wat beter dan docstogo (wat ik ook gebruikt heb), mits je beschikt over een kleurenpalm :7
same here....

Verwijderd

Topicstarter
Maar zijn er ook andere alternatieven die geen geld kosten?? Of bestaat dat niet in de palmwereld?

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 14:41 schreef Rintje het volgende:
Maar zijn er ook andere alternatieven die geen geld kosten?? Of bestaat dat niet in de palmwereld?
Tja, er zullen vast wel wat gratis text verwerkers zijn. Maar dit soort applicaties (word & excel verwerkers) worden toch meer beschouwd als professionele applicaties en de goeie zullen wel wat geld kosten. Er wordt tenslotte ook veel aan gewerkt door de ontwikkelaars.

Als je tegenwoordig een redelijk nieuwe palm koopt zit er gratis Documents togo bij.

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:26
Ja Documents to Go gebruik ik ook. Errug hamdig voor word en exel documenten. Maar Quickoffice wil ik ook wel is proberen weet iemand waar ik hier een demo van kan downen??

Verwijderd

Ik heb net DocsToGo op mijn Treo 650 gezet. Nu heeft dat ook een spellingscontrole, maar dat is in het engels. Is er ook een mogelijkheid zover iemand weet om dat direct naar Nederlands te kunnen doen?
Pagina: 1