Toon posts:

cd brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sony 8*4*32
en ik heb gehoord dat branders nog geen duizend cd's kunnen branden en dat ze dan zogenaamd op zijn. Hebben jullie een idee hoeveel cd's een brander kan branden? En is het zo dat bijv een plextor veel langer meegaat dan pak weg philips ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
jullie hebben altijd overal een antwoord op dus ik ben benieuwd

Verwijderd

Dat kan best kloppen, mijn vorige brander fikte er ± 450 en hij gaf de geest.
HP4020 was dat. 4x lezen, 2x branden

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nee mijn philips CDD3610 begaf het na 367 dagen (1 jaar garantie), na zo'n 225 cd's

van funprice kreeg ik toch nog een nieuwe schrijver ondanks de garantie verlopen was (toch aardig van ze), daar zat 3 maanden garantie op, en die ging na 3.5 maanden kapot... Ligt inmiddels op de schroothoop.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik had een cd3610 van philips en heb daar ruim 1250 cd's mee gebrand. Ik heb hem verkocht aan een kennis en hij doet het nog steeds ok :). Ik heb toen een sony 8x gekocht, maar die brandde zeer slecht 80min cd's. Ik heb hem terug gestuurd en moet nu dus wachten op een nieuwe of gerepareerde :(

Verwijderd

/me had ook een Philips CCD 3610, dat kreng had ik nog niet eens 150 cd's mee gefikt, was ie al kapot, maar was net een maand geen garantie meer op :(
Maar de Makro was zo aardig om de helft van de nieuwe te betalen, ook een sony 8x 4x 32x
3

Verwijderd

Heb ook brander (24x4x4), net 14 maanden oud en enigste wat nog werkt zijn de LEDjes.
Voortaan maar een Plextor kopen oid ...

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
zoals het met alles geldt.

Je moet gewoon geluk hebben, anders heb je pech, ;)
Pagina: 1