dees ook: http://gaming.blueyonder.co.uk/forums/index.jsp
met je buddylist kan je zien of je buddies zijn ingelogt en welke forum ze bezoeken, misschien welke topics zij aan het "rondhangen" zijn etc.
Kan niet ivm forum software (onaanpasbaar)Op maandag 04 maart 2002 10:46 schreef DeaT het volgende:
ik weet dat deze de feature heeft: http://www.vbulletin.com/forum/index.php
dees ook: http://gaming.blueyonder.co.uk/forums/index.jsp
met je buddylist kan je zien of je buddies zijn ingelogt en welke forum ze bezoeken, misschien welke topics zij aan het "rondhangen" zijn etc.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Op maandag 04 maart 2002 10:55 schreef Bolk het volgende:
Kan niet ivm forum software (onaanpasbaar)

En nu lekker ZONDER ©
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
[edit]ach laat ook maar..Op maandag 04 maart 2002 10:58 schreef Traag het volgende:
En nu lekker ZONDER ©
Helaas... is allemaal ZEND encodedOp maandag 04 maart 2002 11:06 schreef DeaT het volgende:
bah, mag je niet eens het forum modden?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Op maandag 04 maart 2002 11:02 schreef Webgoodie het volgende:
[edit]ach laat ook maar..
Jeremy Clarkson
dus volgens mij valt dat allemaal wel mee.
vBulletin wordt niet zoveel gebruikt met fora die 10k++ users hebben, of wel?Op maandag 04 maart 2002 11:16 schreef DeaT het volgende:
en die vbulletin wordt erg veel gebruikt...
En staan dat soort features dan nog steeds aan?
There are currently 49 members and 69 guests on the boards. | Most users ever online was 294 on 09-17-2001 at 10:26 PMOp maandag 04 maart 2002 15:49 schreef DeaT het volgende:
60.000 users Buddylist aan:
http://forums.gtgames.com/forums/index.php
Das hier wel iets meer
Total Threads: 71729 | Total Posts: 1094142Op maandag 04 maart 2002 15:49 schreef DeaT het volgende:
60.000 users Buddylist aan:
http://forums.gtgames.com/forums/index.php
Toch wel wat minder dan hier.
Who is John Galt?
ICQ gaat nog sneller ook, en kun je ook gewoon doorgaan als de GoT server bezwijkt.
🌞🍃
Ik mag geen ICQ of iets dergelijks op mn werk draaienOp maandag 04 maart 2002 15:52 schreef DataBeest het volgende:
We hebben toch ICQ, dus.. wat is het probleem dan?
ICQ gaat nog sneller ook, en kun je ook gewoon doorgaan als de GoT server bezwijkt.
hoeveel users zijn hier op dit moment dan bijvoorbeeld?...
Maar je kan wel door GoT'en als icq plat ligtOp maandag 04 maart 2002 15:52 schreef DataBeest het volgende:
We hebben toch ICQ, dus.. wat is het probleem dan?
www.icq.com/icqwebbieOp maandag 04 maart 2002 15:56 schreef DeaT het volgende:
BTW niet iedereen zal daarvan gebruik van gaan maken toch... of mag hier niemand icq op zn werk gebruiken?![]()
Werkt hier perfect op de zaak
Jeremy Clarkson
Error 862.1Op maandag 04 maart 2002 16:02 schreef Traag het volgende:
[..]
www.icq.com/icqwebbie
Werkt hier perfect op de zaak
Cannot locate server.
Nee hoor, ik kan hier gewoon connecten.Op maandag 04 maart 2002 16:12 schreef DeaT het volgende:
icq ligt toch niet toevallig plat hè?![]()
GoT ligt veeeeeel vaker down dan ICQ.Op maandag 04 maart 2002 15:54 schreef Morgoth het volgende:
[..]
Maar je kan wel door GoT'en als icq plat ligt
🌞🍃
kom op, wie codeert er ff een buddylist
Ik weet niet hoe anderen het hebben hoor, maar ik heb GoT vaak zat op de achtergrond staan, terwijl ik er niet naar kijk. Hoe wil je dat dan gaan oplossen? Dan chat je met personen die gewoon een hele tijd weg zijn.Op maandag 04 maart 2002 16:20 schreef DeaT het volgende:
dan is de ICQ lite ook geen oplossing voor mij...
kom op, wie codeert er ff een buddylist![]()
Dan is ICQ toch echt handiger, want dan kun je simpel je status neerzetten. Bij zo'n buddy geval doe je dat toch minder snel.
Jij moet gewoon met je baas onderhandelen en zorgen dat je ICQ mag draaien.
Zo, nu weer genoeg ICQ gepromoot voor vandaag. maarja, ik heb ook niet voor niks zo'n icoon.
🌞🍃
en nee het is niet zoals icq hoor... kijk zelf maar eens hoe zoiets werkt
irritantOp maandag 04 maart 2002 17:03 schreef DeaT het volgende:
en nee het is niet zoals icq hoor... kijk zelf maar eens hoe zoiets werkt
als zoits uit kan vind ik alles goed, maar dan moet het ook een ignore list e.d. hebbe
Leuk voor de modjes / adjes, die krijgen dan honderden Private messages per dag
deze heeft ongeveer hetzelfde alleen is het dan gewoon een adressbook. en je kan ook prv msg's sturen als je dat teminste toelaat..
Lijkt mij dus een slecht plan. Bovendien hebben we al ICQ, da's een prima service. Vraag anders via ICQ waar hij/zij aan het reageren is?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ikonboard rulezOp dinsdag 05 maart 2002 10:05 schreef DeaT het volgende:
http://www.ikonboard.com
deze heeft ongeveer hetzelfde alleen is het dan gewoon een adressbook. en je kan ook prv msg's sturen als je dat teminste toelaat..
Jeremy Clarkson
en waarom zouden er offtopic prive gesprekken komen?
je kan toch just een prv msg sturen als je geen icq tot je beschikking heb..
het werkt toch ook op al die andere forums waarom zou het hier niet werken?... (ja ook op forums met 10K+ user
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
de siggies waren alleen ff weg
en de banners doen t ook niet... niet dat dat zo slecht is
yeah right. het kan niet eens fatsoenlijk smileys parsen.Op dinsdag 05 maart 2002 10:57 schreef Traag het volgende:
[..]
Ikonboard rulez
Leuk voor na RC5-64: GoT-ZENDOp maandag 04 maart 2002 11:08 schreef Traag het volgende:
Helaas... is allemaal ZEND encoded
Juist
Waarom wil je dan kunnen zien waar vrienden van je reageren? Ik bedoel: dat kun je ze dan toch ook vragen? De enige reden _die_ ik me zou kunnen bedenken is dat je een post kunt doen in hetzelfde topic, iets wat dus niet de bedoeling is...Op dinsdag 05 maart 2002 14:20 schreef DeaT het volgende:
en waarom zouden er offtopic prive gesprekken komen?
je kan toch just een prv msg sturen als je geen icq tot je beschikking heb...
het werkt toch ook op al die andere forums waarom zou het hier niet werken?... (ja ook op forums met 10K+ user)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
heb je nooit een ander forum gebruikt dan dat van tweakers?... de meeste hebben deze feature wel namelijk.. daarom mis ik hem hier een beetje...