Ik ben niet van mening dat dit een directe aanval is, meer zoiets van: "Jij verdiend van mij een +3 omdat je als een van de weinige wel het artikel gelezen hebt o.i.d.". Niet van "He, wat zijn dit voor k*tmoderaties!".
De post waar hij naar verwijst heeft ook op +3 gestaan, mischien verwijst hij daarnaar?
Ik vind dit dus een tamelijk onschuldige post, die op een goede score staat IMHO.
De post waar hij naar verwijst heeft ook op +3 gestaan, mischien verwijst hij daarnaar?
Ik vind dit dus een tamelijk onschuldige post, die op een goede score staat IMHO.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
imo geen troll, wel overbodig gereutel.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
iddOp maandag 04 maart 2002 10:58 schreef botoo het volgende:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Wat zijn we weer lekker genuanceerd bezig vandaag...Op maandag 04 maart 2002 10:58 schreef botoo het volgende:
Never stop seeking what seems unobtainable...
In mijn ogen is deze reactie welbeschouwd niet zozeer een troll alswel een overbodige reaktie, gezien de de reaktie in het algeheel genomen geen toevoegende waarde heeft....Op maandag 04 maart 2002 12:24 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lekker genuanceerd bezig vandaag...![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Aldus proffesor in de modkunde, de heer RenegadeOp maandag 04 maart 2002 12:31 schreef Renegade het volgende:
[..]
In mijn ogen is deze reactie welbeschouwd niet zozeer een troll alswel een overbodige reaktie, gezien de de reaktie in het algeheel genomen geen toevoegende waarde heeft....
Ik trof hem op +3 aan, vandaar mijn vraag of dit als kritiek bedoeld was.De post waar hij naar verwijst heeft ook op +3 gestaan, mischien verwijst hij daarnaar?
Ohenneh, een beetje lompheid op zen tijd maakt het leven wel makkelijk.
Maandag gehaktdag }:>Op maandag 04 maart schreef een geschokte fijngevoelige Thor-korenwolf het volgende:
Wat zijn we weer lekker genuanceerd bezig vandaag...![]()
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
zei botoo, terwijl hij nog een balletje draaide...Op maandag 04 maart 2002 12:59 schreef botoo het volgende:
Maandag gehaktdag }:>
Die post staat nu idd nog op +3. Ik zou hem persoonlijk liever op +2 zien, maar ik had 'm al eerder gemod...Op maandag 04 maart 2002 12:56 schreef Netman867 het volgende:
Ik trof hem op +3 aan, vandaar mijn vraag of dit als kritiek bedoeld was.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Op maandag 04 maart 2002 12:48 schreef Beaves het volgende:
[..]
Aldus proffesor in de modkunde, de heer Renegade
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
We hadden het over dood maken met een blije mus ofzo?
kwoot Thor:

Hij staat nu op 0, heb 'm een zetje gegeven om op 1 te krijgen wat imo wel voldoende is.
Die post staat nu idd nog op +3. Ik zou hem persoonlijk liever op +2 zien, maar ik had 'm al eerder gemod...
Hij staat nu op 0, heb 'm een zetje gegeven om op 1 te krijgen wat imo wel voldoende is.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Op maandag 04 maart 2002 14:22 schreef Netman867 het volgende:
[..]
We hadden het over dood maken met een blije mus ofzo?

Ach ja, * Renegade heeft vandaag behoorlijk goede zin.
De zon schijnt, en ik heb een licht punkrock muziekje op de achtergrond aanstaan. Kortom: Laat die zomer maar komen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hij heeft het over deze reactie.Op maandag 04 maart 2002 14:22 schreef botoo het volgende:
kwoot Thor:
[..]
![]()
![]()
Ik heb het idee dat onze proffessor in de modkunde * Netman768 prof. Rennie meer weet van modden dan van het weer... De geologische _lente_ is afgelopen vrijdag (of anders een dag ervoor of er na) ingetreden.Op maandag 04 maart 2002 14:35 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ach ja, * Renegade heeft vandaag behoorlijk goede zin.
De zon schijnt, en ik heb een licht punkrock muziekje op de achtergrond aanstaan. Kortom: Laat die zomer maar komen
Pagina: 1