MD wist nummers vanzelf

Pagina: 1
Acties:

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Topicstarter
Ik had een MD opgenomen met mijn Sony MZR-700 en ik had op LP2 ogeveer 20 nummers opgenomen. maar ik wilde daarnet wegrijden naar school en ik zette hem aan, nou het eerste nummers stond er nog gewoon op en vervolgens kwamen er 34 nummers van ongeveer 5 seconden en dan weer 10 heel verschillend dus. maar al die nummers waren gewoon leeg, dat terwijl ik een paar dagen terug nog gewoon geluisterd had.

Heeft iemand een verklaring?

"Luie mensen worden ook moe!"

• lacobo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 21:03

lacobo

Tyros2 fan

Nee. Werk al ongeveer 5 jaar met MD apparatuur. Nog nooit gehad dat delen van muziek spontaan verdwijnen. Wel heb ik een keer gehad dat ik end-search niet gebruikt had en er dus nieuwe opnames glashard over de oude opgenomen werden :( maar verder geen klachten tot nu toe.

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com

Verwijderd

Had ik ook. MD is kapot.
Bij elk nummer dat ie speelt wistte hij hem gelijk.

Verwijderd

Helaas Pindakaas....

;) :P

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:01

Flotter

Pelipper!

Ik heb wel eens problemen gehad met een op een portable MD-speler (type weet ik zo niet) opgenomen MD, die wilde niet op een 'gewoon' MD deck (Sony MDS-JE510 en Denon DN-M1050R) afgespeeld konden worden. Speelde steeds een fragmentje af en bleef vervolgens een tijdje hangen, maar ook geen spontaan verdwijnende tracks. MD zou idd wel eens brak kunnen zijn.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is nou de MD of de MD-speler/recorder kapot?

Dat kan ik niet uit de reply's opmaken..

Expanding the inexpandable

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Topicstarter
ik denk dat er niets aan de hand is geweest en dat iemand bij mij thuis er mee heeft zitten spelen. ik heb nieuwe nummers opgenomen vandaag en meerdere malen geluisterd! ze staan er nog steeds op dus... ok toch bedankt allen!

"Luie mensen worden ook moe!"

Pagina: 1