Toon posts:

k7s5a+duron overlocken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n duronnetje unlocked. In m'n msi bordje kon ik 'm overclocken, maar als ik de duron op m'n ecs prik, dan kan ik in de bios niet bij de multiplier instelling komen.

kan alleen van 100 133mhz maken en meer niet.

Iemand een idee?

Verwijderd

Je hebt een ami bios... niks aan te doen... onmogelijk om multiplier mee te kunnen verzetten... jammer.. ik heb dat mobootje ook

Verwijderd

Topicstarter
KUT!!

sorry..liet me ff gaan...

Verwijderd

Je kunt met CPUcool of die andere de FSB nog boven de 133 krijgen. maar de multiplier is vast.

Verwijderd

je kunt natuurlijk wel met de bruggen op je cpu een andere mp instellen...

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
gebruik chfsb om de fsb in het bios in stappen van 133-138-150-166 in te stellen...........het is wel belangrijk dat je alle onderdelen van je mobo goed koelt.......en dat brengt onvermijdelijk geluid met zich mee.......mijn systeem draait als ik mijn fans voluit zet gemakkelijk op een fsb van 150.......

ga naar het ECS-forum op www.ocworkbench.com voor meer info!

Verwijderd

Misschien is een OC Bios iets voor jou, kijk ff op http://www.ocworkbench.com onder de rubriek ECS. Hier kun je een biosupdate doen, voor het instellen van je FSB, o.a. 112 mhz, 124 mhz, 150mhz. etc. Je moet wel ff je L7 poorten van je duron inkleuren, zodat je processor op 1,85 Vcore gaat draaien, anders trekt-ie het niet. Succes.

(ps. zorg voor goede koeling, door die 1,85 Vcore wordt ie wel iets warmer! bij mij werd ie 42 graden celsius.)
Pagina: 1