Omdat ik de drivers van mijn laserjet 6p en mijn hp 1220c opm ijn server wil vervangen moet ik deze kunnen downloaden. Nu heb ik de drivers kunnen vinden op www.hp.com (doh
) en vervolgens wil ik ze downloaden. Nu kan ik ze gewoon downloaden totdat hij de file helemaal binnen heeft (1,56 mb). Dan stopt hij en maakt hij vervolgens mijn download niet af zodat ik de file kan openen 
Nu heb ik ook google afgezocht en ook op driverguide heb ik ff gekeken of ik daar de drivers kon binnen trekken... Maar verder zonder suc6
Nu is mijn vraag hoe kom ik aan mijn hp drivers zonder dat ik deze van de hp site hoef af te halen. Want ik kan verder alles binnen trekken van het hele www alleen die hp site zit een beetje tegen.
Ik heb verder ook geprobeerd de file binnen te halen met dap ook dat zonder suc6.
Dus: Wie kent hier een andere lokatie voor die (schattige
) hp drivers
Nu heb ik ook google afgezocht en ook op driverguide heb ik ff gekeken of ik daar de drivers kon binnen trekken... Maar verder zonder suc6
Nu is mijn vraag hoe kom ik aan mijn hp drivers zonder dat ik deze van de hp site hoef af te halen. Want ik kan verder alles binnen trekken van het hele www alleen die hp site zit een beetje tegen.
Ik heb verder ook geprobeerd de file binnen te halen met dap ook dat zonder suc6.
Dus: Wie kent hier een andere lokatie voor die (schattige