T.net Nickchange

Pagina: 1
Acties:

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
Doen jullie ook aan Nickchanges op T.net? Het zit namelijk zo, vรณรณr dat jullie nickchanges deden op GoT heb ik een persoonlijke nickchange doorgevoerd van Xalista naar RickN, door gewoon een nieuw account te maken. (Daar heb ik destijds ook een topic over geopend) Mijn nick op T.net is echter nogsteeds Xalista. Nu zou ik natuurlijk kunnen kijken of ik daar ook een nieuw account kan openen, maar dat gaat ongetwijfeld allerlei "reeds bestaand email adres"-problemen geven, dus als jullie even mijn nick (op T.net dus) kunnen veranderen, dan graag.

He who knows only his own side of the case knows little of that.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> TFF :)

in principe hebben de nickchanges @ got niks temaken met eventuele nickchanges @ t.net :)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Nickchanges op T.net zijn niet mogelijk (ook al zouden we het willen :) ).
Helaas :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 11:38 schreef Martin Sturm het volgende:
Ik weet eigenlijk wel heel erg zeker dat een tijdje terug iemand zijn nick van T.net ook veranderd is. Dus wat je zegt, dat het niet mogelijk is, ookal zouden jullie het willen, is niet waar volgens mij hoor. :)

๐ŸŒž๐Ÿƒ

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 11:38 schreef Martin Sturm het volgende:
Iemand met database rechten kan het wel even aanpassen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:48

Arno

PF5A

Hmmm.. vroeger had ik mijn volledige naam op tnet als username en toch is dat nu Traag ;)

Het KON dus wel via de change profile optie :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 16:51 schreef Traag het volgende:
Hmmm.. vroeger had ik mijn volledige naam op tnet als username en toch is dat nu Traag ;)

Het KON dus wel via de change profile optie :P
Vast wel nogsteeds. Maar ze zullen het wel niet WILLEN. :)
En dat is ook wel te begrijpen. :)

๐ŸŒž๐Ÿƒ

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Vroeger kon je gewoon als user je nick veranderen. Dat kan sinds een tijdje niet meer. En wij kunnen het als (normale) crew ook niet :). Alleen iemand met database rechten zou het kunnen.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op maandag 04 maart 2002 16:55 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Vast wel nogsteeds. Maar ze zullen het wel niet WILLEN. :)
En dat is ook wel te begrijpen. :)
Mja, om nu voor 100+ members hun nick te gaan veranderen in phpMyAdmin is ook niet echt prettig. Een simpel scriptje zou wel een oplossing zijn. :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 04 maart 2002 16:48 schreef DataBeest het volgende:
Ik weet eigenlijk wel heel erg zeker dat een tijdje terug iemand zijn nick van T.net ook veranderd is. Dus wat je zegt, dat het niet mogelijk is, ookal zouden jullie het willen, is niet waar volgens mij hoor. :)
Daarom was het ook gewoon stom om die ene persoon wel te doen. Onze database/server-admins zijn veel te duur om ze steeds nicks te laten veranderen. Ik ga dit even aan de FAQ toevoegen btw.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1