He who knows only his own side of the case knows little of that.
Nickchanges op T.net zijn niet mogelijk (ook al zouden we het willen
).
Helaas
Helaas
Ik weet eigenlijk wel heel erg zeker dat een tijdje terug iemand zijn nick van T.net ook veranderd is. Dus wat je zegt, dat het niet mogelijk is, ookal zouden jullie het willen, is niet waar volgens mij hoor.Op maandag 04 maart 2002 11:38 schreef Martin Sturm het volgende:
Nickchanges op T.net zijn niet mogelijk (ook al zouden we het willen).
Helaas
๐๐
Verwijderd
Iemand met database rechten kan het wel even aanpassen.Op maandag 04 maart 2002 11:38 schreef Martin Sturm het volgende:
Nickchanges op T.net zijn niet mogelijk (ook al zouden we het willen).
Helaas
Hmmm.. vroeger had ik mijn volledige naam op tnet als username en toch is dat nu Traag 
Het KON dus wel via de change profile optie
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Vast wel nogsteeds. Maar ze zullen het wel niet WILLEN.Op maandag 04 maart 2002 16:51 schreef Traag het volgende:
Hmmm.. vroeger had ik mijn volledige naam op tnet als username en toch is dat nu Traag
En dat is ook wel te begrijpen.
๐๐
Vroeger kon je gewoon als user je nick veranderen. Dat kan sinds een tijdje niet meer. En wij kunnen het als (normale) crew ook niet
. Alleen iemand met database rechten zou het kunnen.
Mja, om nu voor 100+ members hun nick te gaan veranderen in phpMyAdmin is ook niet echt prettig. Een simpel scriptje zou wel een oplossing zijn.Op maandag 04 maart 2002 16:55 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Vast wel nogsteeds. Maar ze zullen het wel niet WILLEN.
En dat is ook wel te begrijpen.
Daarom was het ook gewoon stom om die ene persoon wel te doen. Onze database/server-admins zijn veel te duur om ze steeds nicks te laten veranderen. Ik ga dit even aan de FAQ toevoegen btw.Op maandag 04 maart 2002 16:48 schreef DataBeest het volgende:
Ik weet eigenlijk wel heel erg zeker dat een tijdje terug iemand zijn nick van T.net ook veranderd is. Dus wat je zegt, dat het niet mogelijk is, ookal zouden jullie het willen, is niet waar volgens mij hoor.
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1