Toon posts:

Asp pagina's offline op webserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een netwerk, dat verbonden is met internet.
De verkoop (pcen randapparatuur) gaat hier daarom ook volledig via onze website.
Alleen, wat nou als de hosting-provider weer eens "plat" ligt?!
We zaten te denken aan een eigen webserver, alleen voor intern gebruik wanneer de hosting-provider (weer eens) plat ligt.
Maar nou komt het probleem:
De website gebruikt .asp pagina's om het 1 en ander netjes weer te geven dus als we de pagina's offline willen raadplegen, werken de .asp pagina's niet.
Ons gehele netwerk draait op W2K, graag zouden wij onze pagina's dus ook offline kunnen bekijken (incl. .asp pagina's).

Verwijderd

asp is server sided. dus die moeten op een iis gerenderd worden. dit gaat dus niet werken als je de site ergens anders heb, maar als ik je goed begrijp willen jullie een eigen web server hebben, dus in je local network, dus dan kan je gewoon .asp files laden als de locale webserver maar .asp kan renderen

Verwijderd

Topicstarter
Nee, we hebben geen eigen webserver, maar wanneer de site weer eens down is (dat gebeurt regelmatig met onze provider) dan zouden wij graag een eigen (local)webserver gebruiken voor intern gebruik.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

zoek een conputer uit met windows 2000.

vink IIS aan
pleur die site erop.
klaar!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op maandag 04 maart 2002 09:44 schreef CeLLySeC het volgende:
Nee, we hebben geen eigen webserver, maar wanneer de site weer eens down is (dat gebeurt regelmatig met onze provider) dan zouden wij graag een eigen (local)webserver gebruiken voor intern gebruik.
ik zou overstappen naar een andere hosting provider, zeker als daarmee "brood" verdiend moet worden

Verwijderd

Topicstarter
De asp pagina's blijven nog steeds offline niet zichtbaar!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 17:35 schreef CeLLySeC het volgende:
De asp pagina's blijven nog steeds offline niet zichtbaar!
ja hehe asp staat voor active server page
misschien heeft dat server verhaal er wel iets mee te maken!!! (maar dat stond hierboven al ergens)

Verwijderd

Topicstarter
Ow, sorry hoor...
Maar ik heb normaal gesproken niet zoveel te maken met dat server gedoe, dus daarom vraag ik het hier!
En dat ik dan zaad antwoorden krijg (op een paar na)... :?

Kan iemand me uitleggen wat er precies geinstalleerd moet worden?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:42

St@m

@ Your Service

zo hebben wij het hier ook gedaan, mijn collega is ook bezig met een asp site en om een webserver te maken heeft ie iis moeten installeren op de server, dan zet je daar de sites op.

edit:

ik zeg search :+
[topic=109088/1/100]
En er staat vast nog wel meer bij als je zoekt naar ASP + offline

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Topicstarter
Kijk... daar heb ik tenminste wat aan... :z
Pagina: 1