Hello folks!
Ik heb TWEE problemen
Probleem EEN:
Ik heb in ASP in de global.asa file het volgende gedaan:
<script language="vbscript" id="prodid" runat="server">
Sub Session_OnStart
Session.Timeout = 1 (om te testen)
End Sub
</script>
<SCRIPT LANGUAGE="VBSCRIPT" RUNAT=Server>
Sub Session_OnEnd
Session.Abandon
Response.Redirect "http://uitlogscherm
End Sub
</SCRIPT>
Wat het moet doen is dat als een Session afloopt, een scherm moet verschijnen dat verteld dat een user uit gelogt is. Maar het toont het scherm niet...ipdv toont het een wit scherm, (dus warschijnlijk wordt de Session_On end niet eens bereikt)
Als ik via een uitlog button uitlogt dan verschijnt de verwachte scherm wel.
Vraag EEN:
Wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat als ik vergeet uit te loggen dat het systeem automatisch uitlogt en redirect naar een bepaalde scherm (vb de uitlogscherm).
Probleem TWEE:
Ik heb een functie geschreven die een stock level bij houdt (ie hoeveel voorraad er nog is). Als de voorraad te laag loopt wordt een een signaal gegenereert.
Nu will ik dat deze fucntie constant op de achter grond van de applicatie draait om de voorraad constant in de gaten te houden.
Vraag TWEE wie weet ik dat kan oplossen?
Alvast bedankt,
D'Original
Ik heb TWEE problemen
Probleem EEN:
Ik heb in ASP in de global.asa file het volgende gedaan:
<script language="vbscript" id="prodid" runat="server">
Sub Session_OnStart
Session.Timeout = 1 (om te testen)
End Sub
</script>
<SCRIPT LANGUAGE="VBSCRIPT" RUNAT=Server>
Sub Session_OnEnd
Session.Abandon
Response.Redirect "http://uitlogscherm
End Sub
</SCRIPT>
Wat het moet doen is dat als een Session afloopt, een scherm moet verschijnen dat verteld dat een user uit gelogt is. Maar het toont het scherm niet...ipdv toont het een wit scherm, (dus warschijnlijk wordt de Session_On end niet eens bereikt)
Als ik via een uitlog button uitlogt dan verschijnt de verwachte scherm wel.
Vraag EEN:
Wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat als ik vergeet uit te loggen dat het systeem automatisch uitlogt en redirect naar een bepaalde scherm (vb de uitlogscherm).
Probleem TWEE:
Ik heb een functie geschreven die een stock level bij houdt (ie hoeveel voorraad er nog is). Als de voorraad te laag loopt wordt een een signaal gegenereert.
Nu will ik dat deze fucntie constant op de achter grond van de applicatie draait om de voorraad constant in de gaten te houden.
Vraag TWEE wie weet ik dat kan oplossen?
Alvast bedankt,
D'Original