CD+DVD Writer Theoretisch mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 21:30
Hey,
Zover ik weet is er nog geen drive op de markt die CD & DVD kan fikken dus bij deze wat vraagjes:
1: Is dit THEORETISCH mogelijk ?
[Argumenten vraag]
2: Waarom zou zoiets als het mogelijk is wel of niet geproduceerd worden

Ik ben benieuwd :)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
Dat ding van AOPen kan dat toch gewoon?

• Wild pigeon
Nee... die kan CD's branden en DVD's lezen maar ik bedoel een aparaat wat ze allebij kan branden... dus ook dvd's

Verwijderd

'k ben ooit eens wat tegen gekomen over DVD branders. 't zal er dus wel zijn. Het prijskaartje zal wel giganties zijn geweest. Daarom is het verhaaltje niet bij me blijven hangen.. De eerste CDbranders waren ook niet interessant.

Verwijderd

Een gemiddelde DVD-brander kost momenteel ong. 8-10k. da's niet om vrolijk van te worden. Die krengen kunnen 'maar' 4,7 Gig branden, en heb je er dus ook niks aan als je een DVD-tje zou willen copieren. De Gemiddelde DVD is algauw 7-9 Gig nl. Owja. De lege schijfjes kosten ong. 40 piek (3,95 Gig) en 65 piek (4,7 Gig).

Dit zijn dus disken om te testen, (ik gebruik ze altans alleen daarvoor) voor de klant om te kijken of wat ik gemaakt heb ook idd. ok is... (natuurlijk is dat goed..!;))

Dit is wat anders dan DVD-RAM. die zijn goedkoper, maar die hebben niks met de 'echte DVD(=video) te maken. misbruiken alleen de naam, omdat er ong. evenveel op een diskje kan.

Je hebt nu dus CD-RW/DVD (nietR(W)) spelers te koop.

En om je vraag compleet te beantwoorden, Ja. Ik denk dat het in Theorie mogelijk is. Is nl. alleen een andere laserkop om de disc te branden. alleen zal er geen markt voor zijn, omdat die dingen gewoon te duur worden.

Philips is bezig met DVD+RW. Ik wacht nog op nieuws, krijg ik volgende week (als het goed is) alle details van...:)

• Wild pigeon
OK bedankt voor je "info" "inzicht" :)

Verwijderd

no stinks... joe wellkom

Verwijderd

Een brander die cdrs en dvds brandt bestaat inderdaad ,en dit is inderdaad de aopen, staat zelfs in de wehkampgids en in de neckermaann, echter wel voor het lieve soometje van f 2000,-.
Pagina: 1