Toon posts:

Project Gotham Racing vs MSR?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje reviews aan het doorspitten van Project Gotham Racing, maar wat ik me afvraag is of dit spel niet ongelofelijk saai wordt voor mensen die veel MSR hebben gespeelt.

Wat mij namelijk in de meeste filmpjes en screenshots opvalt is dat ik de banen al ken. Er is maar een nieuw land bij gekomen en dus heb ik zo'n 75% van de banen waarschijnlijk al gezien.

Ik vroeg me af of er iemand is die het al gespeeld heeft en dus dat wat beter kan bepalen. Heb namelijk nog niet echt een nuttig stuk over dit op internet gevonden.

Verder vroeg ik me ook af of er mensen zijn die het al gespeeld hebben en weten of er nou ook echt slowdown's in zitten. MSR had namelijk met achteruitkijk spiegel aan nog wel eens wat last van dit probleem. Heeft PGR dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
PGR heb ik zelf ook, dus ook al veelvoudig gespeeld. Moet toch zeggen dat het me compleet niet verveelt. Euh, geen idee waar MSR eigenlijk voor moet staan, maar ik ken die game helaas niet.

Slowdowns ? niet opgemerkt eigenlijk. Lijkt me ook vrij stug op een console. :S

Wel een erg gaaf spel, vind het op zich beter dan GT3 op de PS2 (ook veelvoudig gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 09:15 schreef XTracer het volgende:
PGR heb ik zelf ook, dus ook al veelvoudig gespeeld. Moet toch zeggen dat het me compleet niet verveelt. Euh, geen idee waar MSR eigenlijk voor moet staan, maar ik ken die game helaas niet.

Slowdowns ? niet opgemerkt eigenlijk. Lijkt me ook vrij stug op een console. :S

Wel een erg gaaf spel, vind het op zich beter dan GT3 op de PS2 (ook veelvoudig gespeeld).
MSR = Metropolis Street Racer, uitgekomen op de Dreamcast.

Nog nooit slowdown gezien in een console spel? Als je PGR hebt zal je Halo ook wel hebben en die heeft er last van (niet vaak gelukkig, maar toch).

PGR beter dan GT3?? Als het idee achter het spel hetzelfde was geweest dan had je een vergelijking kunnen maken. Maar een arcade/kudos racer vergelijken met een circuitracer werkt natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 16:13
Is PGR niet de opvolger van MSR??
Zoiets heb ik tenminste ergens gelezen.
En idd alles wat je leest is waar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 10:34 schreef Bootje het volgende:
Is PGR niet de opvolger van MSR??
Zoiets heb ik tenminste ergens gelezen.
En idd alles wat je leest is waar. :D
Wat ze ook zeggen, ik vind van wel, veel landen zijn volgens mij hetzelfde en dat is wel jammer voor fans van MSR. Heb MSR al twee keer uitgespeeld en de landen beginnen nu toch wel een beetje makkelijk en saai te worden, hoop dat PGR echt beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:28

Da_RoNiN

Oclama?

Ze borduren gewoon op elkaar voort, een nieuw baantje hier een nieuwe autootje daar zo en dan nog wat nieuwe graphics er tussen knallen en ja weer een nieuwe topgame ! :)

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
Op maandag 04 maart 2002 09:53 schreef yhtomit het volgende:

[..]

MSR = Metropolis Street Racer, uitgekomen op de Dreamcast.

Nog nooit slowdown gezien in een console spel? Als je PGR hebt zal je Halo ook wel hebben en die heeft er last van (niet vaak gelukkig, maar toch).

PGR beter dan GT3?? Als het idee achter het spel hetzelfde was geweest dan had je een vergelijking kunnen maken. Maar een arcade/kudos racer vergelijken met een circuitracer werkt natuurlijk niet.
Ik maak een vergelijking naar de mate dat ik plezier heb in een spel. DoA3 is ook leuker dan PGR.

Slowdowns in Halo ? mmmm noem es een stukkie dan, want eerlijk gezegt heb ik het nog niet gezien.. en het hoort ook niet te kunnen op de xbox, doordat hij zijn detail automatisch naar beneden schroeft bij hogere cpu/gpu belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn wel compleet andere auto's.. bij mij staat PGR op #1 om te kopen.. Het is niet zo heel snel uitgespeeld ( vrij moeilijk hoorde ik) en ik vond MSR enorm goed, PGR nu paar keer gespeeld (een beta en ook de volledige) en vind hem echt goed..
Pagina: 1