Girotel Online problemen

Pagina: 1
Acties:

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:28

krietjur

Where am I?

Topicstarter
ik heb sinds gisteren en vandaag problemen met Girotel Online, en ik vraag me af of anderen ook hetzelfde probleem hebben..

Inloggen werkt allemaal wel gewoon, maar nou wil ik geld overschrijven.. dat werkt ook allemaal, totdat ik de opdracht wil versturen. Ik vul dus het TAN-nummer in en klik op versturen en dan krijg ik gelijk deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.krietjur.co.uk/tweakers/girotel.jpg
:'(
Nog andere tweakers die ook ditzelfde probleem hebben?

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 08:32 schreef krietjur het volgende:
ik heb sinds gisteren en vandaag problemen met Girotel Online, en ik vraag me af of anderen ook hetzelfde probleem hebben..

Inloggen werkt allemaal wel gewoon, maar nou wil ik geld overschrijven.. dat werkt ook allemaal, totdat ik de opdracht wil versturen. Ik vul dus het TAN-nummer in en klik op versturen en dan krijg ik gelijk deze melding:

[afbeelding]
:'(
Nog andere tweakers die ook ditzelfde probleem hebben?
Wen er maar aan, dit is bijna dagelijkse kost :(

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:28

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Grmblz.. ik heb wel vaker problemen met Girotel maar dan kan ik gewoon helemaal niet inloggen.. dit is dus een bekend probleem en ligt niet aan m'n computer ofzo?

• hereweare67893
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 08:34 schreef krietjur het volgende:
Grmblz.. ik heb wel vaker problemen met Girotel maar dan kan ik gewoon helemaal niet inloggen.. dit is dus een bekend probleem en ligt niet aan m'n computer ofzo?
Dit is idd een bekend probleem van Girotel. Als je java gewoon geinstalleerd hebt, en Girotel heeft het wel gewoon bij jou gedaan, ligt het niet aan je comp. :)

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Je hebt zeker Windows XP??? Die geeft wel vaker problemen met Girotel. Dit ligt niet aan jouw computer, maar aan de postbank (heb er zelf ook last van)

• Cloud
  • Laatst online: 12-08 10:10

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dan moet je je cookies verwijderen en IE opnieuw opstarten, dat wil nog wel eens helpen. Maar voor de rest zuigt GirotelOnline gewoon...

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:05
Welkom in de wondere wereld die Girotel heet :r

Ook al is het belachelijk, met Opera werkt het vaak prima. Als het per se in IE moet, cookies verwijderen zoals reeds opgemerkt.

DIT IS MIJN WEBSITE

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 12:06
Probeer eens onder Windows XP de Sun Java JDK te installeren, dan werkt meteen Girotel niet meer. De enige manier om het werkend te krijgen en te houden is om de MS Java VM voor XP te installeren.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:55

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hmmz ik heb dus noooit problems met me Girotel... :) 8-)

Draai ook onder XP, heb wel (misschien dat 't daar aan ligt) na een nieuwe installatie van XP JAVAvirtual machine moeten downloaden, nou dat ging redelijk vlot en daarna nooit geen problemen gehad hoor!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Je moet je cache van je browser leeggooien en dan IE herstarten. Gegarandeerd succes

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Op dinsdag 05 maart 2002 10:53 schreef zwahiel het volgende:
hmmz ik heb dus noooit problems met me Girotel... :) 8-)

Draai ook onder XP, heb wel (misschien dat 't daar aan ligt) na een nieuwe installatie van XP JAVAvirtual machine moeten downloaden, nou dat ging redelijk vlot en daarna nooit geen problemen gehad hoor!
Dat heeft bij mij dus echt niet geholpen. Ik draai ook XP, maar voor het grootste deel van de tijd kan ik niet inloggen!
Nee, ik ben niet te spreken over giri-online! :(
Pagina: 1