Athlon Oc'en

Pagina: 1
Acties:

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Topicstarter
Ik heb een Athlon 700 op een Asus K7V in een A-open Hx 45 kastje met 235 watt voeding. nu zit ik te denken om een GFD te kopen maar nu lees ik dat er word aangeraden een 300 watt voeding te gebruiken als je gaat oc'en heeft het zin om een gfd te kopen ??(Het heeft zin als ik hem 900 kan laten lopen)

P.S. ik heb verder gewoon 1 HD en een dvdspelertje...

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb een Athlon 700 op een Asus K7V in een A-open Hx 45 kastje met 235 watt voeding. nu zit ik te denken om een GFD te kopen maar nu lees ik dat er word aangeraden een 300 watt voeding te gebruiken als je gaat oc'en[/quote]Meestal moet je je corevoltage verhogen, en dat betekent dat je CPU meer stroom gaat trekken, en Athlon slurpen nogal veel stroom, maar dat zou je meoten bekijken.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>heeft het zin om een gfd te kopen ??(Het heeft zin als ik hem 900 kan laten lopen) [/quote]EEHHH, wat doe je dan zoal, het is op aan jou om te beslissen om hem over te klokken, ga dit niet zomaar doen omdat je het ergens hebt gehoord.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Topicstarter
Ik gebruik mijn bak voor lanen en counter-striuhhhhhhh...... :) Maar ik bedoel met het heeft pas zin als hij 900 loopt dat als ik mijn 700 maar 800 kan laten lopen dat niet de moeite van het overclocken waard is want het verschil tussen een 700 en een 800 bedraagd maar 50 piek en een Gfd kost rond de 100 .....

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja, maar die proc heeft ie al, en voor 50 piek koop je geen 800.