Toon posts:

Warning: Failed opening for inclusion

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Mandrake 8.1 geinstalleerd en loop tegen het volgende probleem aan:
Ik was bezig een scriptje te schrijven wat ik op f2s teste en wilde dat nu verder afmaken op m'n linuxbak. Apache is geinstalleerd en loopt (heb ik met 'apachect status' getest en php files leest ie ook (heb ff een tijdelijk filetje aangemaak waarin ik alleen wat echo), maar op m'n script geeft ie deze foutmelding:

Warning: Failed opening '/var/www/html/licenties/index.php' for inclusion (include_path='') in Unknown on line 0

Er zal waarschijnlijk ook wel wat fout zijn aan het script, want het was nog niet af, maar hoe kan ik het zo instellen dat ik een wat gedetailleerdere foutmelding krijg, want hier schiet ik natuurlijk weinig mee op?

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

Warning: Failed opening '/var/www/html/licenties/index.php' for inclusion (include_path='') in Unknown on line 0

Er zal waarschijnlijk ook wel wat fout zijn aan het script, want het was nog niet af, maar hoe kan ik het zo instellen dat ik een wat gedetailleerdere foutmelding krijg, want hier schiet ik natuurlijk weinig mee op?
Apache kan het bestand niet lezen, kijk je permissies na. (chmod 644 op bestanden, 755 op dirs)

edit:
Permissie verhaal

Verwijderd

Er klopte echt gewoon helemaal niks van deze post....
Dus bij deze is hij weg

:+

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 22:33
Volgens mij zoekt 'ie geen oplossing voor het probleem, maar een manier om uitgebreidere/duidelijkere foutmeldingen te krijgen. Misschien kan dit topic daarvoor beter in /14 terecht?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
Typ eens:
chmod 755 /var/www/html/licenties/index.php
En probeer het dan nog eens ;)

Verwijderd

Topicstarter
Cheers guys, het werkt!
Pagina: 1