Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik persoonlijk kreeg alleen koppijn van dat brilletje, en het effect is ook niet "ju-van-hèt"Op maandag 04 maart 2002 03:02 schreef Karreman het volgende:
Ik heb nu al weer een maandje de Asus V8200 Ti5 deluxe, die dus ASUS SmartVR heeft (zo'n vaag brilletje).
Nu heb ik dus vernomen dat dit alleen werkt op monitoren die op 100hz verversingfreq. kunnen draaien (mijne trekt max 85hz).
Vraag:
1. Is dit waar, moet je monitor 100hz aan kunnen om VR te kunnen laten zien?
2. Is het aan te raden een monitor te kopen die dus 100hz aankan, zodat ik die VR kan meemaken?
3. Zijn er mensen die al ervaring hebben hiermee, en of dit beviel?
ps. Ik ben vervent FPS-speler dus leek me wel erg leuk.
Verwijderd
Je hoeft niet op 100Hz te spelen maar het is natuurlijk wel aan te raden.
De refreshrate word gehalveerd dus heb je nu per oog 50hz , als je op 85 hz speeld word het dus nog lager en heb je dus meer kans op koppijn
.
Ik zou er iig helemaal geen nieuwe monitor voor halen want zo fantastisch is die bril niet.
De refreshrate word gehalveerd dus heb je nu per oog 50hz , als je op 85 hz speeld word het dus nog lager en heb je dus meer kans op koppijn
Ik zou er iig helemaal geen nieuwe monitor voor halen want zo fantastisch is die bril niet.