okOp maandag 01 april 2002 21:01 schreef Falcon het volgende:
[..]
grrr..... jij....jij....*censuur*
(maar ik kan hem wel waarderen hoor, daar is het 1 april voor)
olee 200ste post in dit topic
okOp maandag 01 april 2002 21:01 schreef Falcon het volgende:
[..]
grrr..... jij....jij....*censuur*
(maar ik kan hem wel waarderen hoor, daar is het 1 april voor)
Verwijderd
Voor jou een vraag, voor mij een weet!Op maandag 01 april 2002 21:36 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
?
ahOp maandag 01 april 2002 22:12 schreef Pureoptical het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet!
PFT=vermoeide uiting van verontwaardiging.
Cogito Ergo Credo
als ik geld van iemand binnen krijg dan zet ik het er iedere keer in.Op dinsdag 02 april 2002 15:42 schreef jopiek het volgende:
als het goed is zou je al geld moeten hebben, kun je niet ff in een lijstje zetten wie allemaal betaald hebben???
hmm er staat alleen:Op dinsdag 02 april 2002 15:44 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
als ik geld van iemand binnen krijg dan zet ik het er iedere keer in.
ergens op een vorige pagina(of die pagina er voor) ztaat wie nu al betaald heeft.
lijkt me echt niet alles...ik heb al van:
code:
--------------------------------------------------------------------------------
ID10 - Duke_Nukem - 65.95
ID11 - falcon - 46.39
ID14 - Pureoptical - 76.90
ID15 - -avenger- 48(tekort van 0.39)
--------------------------------------------------------------------------------
je hebt nog tot 31 maart de tijd om je geld over te maken(voor degenen die hier nog niet bij staan).
ik zal ff kijken of ik op inet kan zien van wie het geld allemaal is, maar kwa bedragen klopt het(wat hier boven staat).
Cogito Ergo Credo
nee, afgeschreven van haar rekening, daarna moet het nog op mijn rekening toe(tussen 2 banken is het niet echt geweldig snel)Op woensdag 03 april 2002 09:46 schreef jopiek het volgende:
[..]
hmm er staat alleen:
[..]
lijkt me echt niet alles...
maar iig verzekerde mijn moeder dat het eind vorige week overgemaakt was...
het is iig via een normale bank gegaan dus kan idd vertraagd zijn door de postbank...Op woensdag 03 april 2002 12:58 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
nee, afgeschreven van haar rekening, daarna moet het nog op mijn rekening toe(tussen 2 banken is het niet echt geweldig snel)
ik wacht totdat ik dat overschrijvings geval heb van de postbank, als ik het heb dan bestel ik wel
Cogito Ergo Credo
Het is lastig om je specs up to date te houden
jah is goed.Op woensdag 03 april 2002 17:32 schreef aP_ het volgende:
Ik heb het al iets van 3 week geleden op de bus gedaan (overschrijvingsformulier). Maar het is ook al weer een tijdje geleden dat ik een overzicht heb gedkregen van de bank. Dus ik weet niet of het al bij mij is afgeschreven.
KingOfDos? Als je het wil kan ik het nog wel een keer overmaken. Als het dan dubbel blijkt te zijn kan het altijd nog terug gestort worden.
Als dat papiertje dat je verwacht binnen een week of zo bij je binnen is lukt het me niet meer om die 2e keer geld voor die tijd over te maken. Dan wacht ik liever tot de 2e inkoop actie. (wanneer die dan ook is.) Mijn laatste afschrift van de bank is van 20-03-2002 (ABN) en daarop staat het geld niet afgeschreven.Op woensdag 03 april 2002 17:39 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
jah is goed.
als het maar VOOR het stomme papiertje binnen is, zodra dat papiertje(waarop dat staat van wie ik geld heb enzo) binnen is dan bestel ik.
als jij te laat bent dan moet je maar wachten op de 2e inkoop actie(die komt er bijna meteen achteraan)
en dan zul je zien dat ik het geld net krijg voordat ik dat papiertje heb.Op woensdag 03 april 2002 18:27 schreef aP_ het volgende:
[..]
Als dat papiertje dat je verwacht binnen een week of zo bij je binnen is lukt het me niet meer om die 2e keer geld voor die tijd over te maken. Dan wacht ik liever tot de 2e inkoop actie. (wanneer die dan ook is.) Mijn laatste afschrift van de bank is van 20-03-2002 (ABN) en daarop staat het geld niet afgeschreven.
1
2
3
4
5
| Duke_Nukem - ID10 Falcon - ID11 Pureoptical - ID14 -AVENGER- - ID15 en mezelf |
nee, dat niet. er zijn 9 mensen. maar 4 mensen hebben geld optijd hier gekregen. dus die andere 3 hebben pech(ik neem hun bestelling mee in mijn volgende actie).Op vrijdag 05 april 2002 16:01 schreef Pureoptical het volgende:
Valt tegen: die uiteindelijke bestelling is minder groot dan verwacht.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
als ik dat maar haal, door die K*T postbank.Op vrijdag 05 april 2002 22:47 schreef -Avenger- het volgende:
ach, ik zit er niet zo om te springen, het is natuurlijk wel jammer, maar m'n keyboard moet ik toch eerst spuiten en schoonmaken...
aangezien ik het ongeveer over 2 weken verwacht kan ik dat denk ik maar het beste dit weekend doen, dan kan ik het spul mooi een paar keer in de verf zetten en aflakken....
Cogito Ergo Credo
1
2
3
4
5
6
| Duke_Nukem - ID10 Falcon - ID11 Pureoptical - ID14 -AVENGER- - ID15 aP_ - ID16 en mezelf |
ik laat nooit meer iets door m'n ouders overmaken[b]Op dinsdag 09 april 2002 15:18 schreef KingOfDos
ik heb geld van:
code:
1 2 3 4 5 6 Duke_Nukem - ID10 Falcon - ID11 Pureoptical - ID14 -AVENGER- - ID15 aP_ - ID16 en mezelf
dus andere mensen hebben gewoon pech(als ik geld alsnog krijg dan doe je zonder extra kosten mee aan mijn grote inkoop actie(en als die actie niet doorgaat dan krijg je zo snel als het kan je geld terug).
Cogito Ergo Credo
hoeveel heb je ze laten overmaken?Op woensdag 10 april 2002 11:31 schreef jopiek het volgende:
[..]
ik laat nooit meer iets door m'n ouders overmakenzou het dan naar een verkeerde gegaan zijn of duurt 't echt zo lang...
Ik heb het geld iets van een maand geleden overgemaakt, maar het is pas op 4 april overgemaakt naar KingOfDos. Dat was vanaf de ABN.Op woensdag 10 april 2002 11:31 schreef jopiek het volgende:
[..]
ik laat nooit meer iets door m'n ouders overmakenzou het dan naar een verkeerde gegaan zijn of duurt 't echt zo lang...
komt vooral door postbankOp woensdag 10 april 2002 14:09 schreef aP_ het volgende:
[..]
Ik heb het geld iets van een maand geleden overgemaakt, maar het is pas op 4 april overgemaakt naar KingOfDos. Dat was vanaf de ABN.
ja en ik weet wat ik in mijn volgende inkoop actie anders doeOp woensdag 10 april 2002 15:29 schreef Falcon het volgende:
naja, het begint iig ergens op te lijken
Verwijderd
Maybe online bankieren???Op woensdag 10 april 2002 15:30 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
ja en ik weet wat ik in mijn volgende inkoop actie anders doe
Dat hebben ze vast wel gedan, ik zal het wel ff met ze checken...Op woensdag 10 april 2002 15:53 schreef Pureoptical het volgende:
[..]
Maybe online bankieren???
Cogito Ergo Credo
japOp woensdag 17 april 2002 17:07 schreef Falcon het volgende:
hmmmm.. graag wat info.. is er al besteld?
ah, moooooijap
geld is onderweg naar hem
nu wachten totdat ik alles krijg.
me pa het een nieuwe auto(lease), mischien krijg ik hem zo ver dat hij even tijd wil maken om naar belgië te rijden.Op donderdag 18 april 2002 18:57 schreef Falcon het volgende:
ok, geef nixnouja nix.....
![]()
we wachten rustig af...(nouja, ik dan)
+/- 10.95 in mijn volgende actie.Op donderdag 18 april 2002 19:08 schreef atmoz het volgende:
Wat betaal je voor 2 meter met inverter?
Verwijderd
lucky youOp zondag 21 april 2002 00:14 schreef KingOfDos het volgende:
emz...
huston, i think whe have an little problem.
bij een herinstallatie van mij pc ben ik 1 map op de desktop vergeten, de neon gegevens map
kan iedereen alle gegevens opnieuw mailen en wat hij besteld heeft?
[edit] goh wat ben ik goed, ik had het gezipt en naar mijn hotmail gemaild
dat scheelde echt niet veel.
lucky us....lucky you
Mailtje van Plug-Play:
Heb uw overschrijving goed ontvangen.
Zal het pakket vandaag nog op de post doen.
mvg.
Dirk
ik ben alle setjes aan het inpakkenOp woensdag 01 mei 2002 13:38 schreef Pureoptical het volgende:
Hoi hoi, wij zijn blij. En svp geen vette vingertjes op die apparaatjes maken!!
Je weet wat dhr. Hermanus Finkers van blokker zei: "Koop nooit wat bij Blokker 't is rotzooi allemaal" (denk 't tukkerse accent er ff bij)Op woensdag 01 mei 2002 13:39 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
ik ben alle setjes aan het inpakken
ik ga nu even naar de blokker(oid) om van die wietzakjes te halen
[edit]
ik heb nou 5x van die bubbeltjesenverloppen gehaald.
Cogito Ergo Credo
helaas voor jou is het de 1e.Op woensdag 01 mei 2002 15:53 schreef jopiek het volgende:
[..]
Je weet wat dhr. Hermanus Finkers van blokker zei: "Koop nooit wat bij Blokker 't is rotzooi allemaal" (denk 't tukkerse accent er ff bij)
Maar ik heb 't niet helemaal gevolgd, is dit lading een of twee (dus van de trage bank-postbank transfers)?!
Verwijderd
er komt een nieuwe actieOp donderdag 02 mei 2002 12:46 schreef Youssef het volgende:
Hmmm, jammer. Denk ik eindelijk een eigen computer en kamer te hebben en er iets voor te kopen. Zie ik dat het een oude topic is.Nou ja, hopen dat jullie nog zo een actie houden, ziet er best kontschoppend uit.
![]()
Dat zou ik ook wel willen weten.Op vrijdag 03 mei 2002 13:00 schreef -Avenger- het volgende:
en kabel strippen of niet?
die waren geloof ik 0,74 euro.Op vrijdag 03 mei 2002 15:05 schreef aP_ het volgende:
Kun je trouwens nog zien hoe duur ze waren? Op die site staan er geen prijzen meer bij.
zoon heel hoog piepje als de tv ook maakt?Op vrijdag 03 mei 2002 20:17 schreef Duke_Nukem het volgende:
Ik heb mn neon binnen! goeweldig!
alleen die inverter maakt een hele irritante piep...constant... vet irritant!
is dit normaal? en zoja, wat kan ik er t beste tegen doen??
De tekening vind ik wel mooiOp vrijdag 03 mei 2002 18:50 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
die waren geloof ik 0,74 euro.
mooi dat jullie het allemaal al hebben.
ik zit nu bij een maat van me, dus daarom even dit bitmap(geen jpg) filetje
[afbeelding]
zoiets moet je het monteren.
de blauwe draaden naar de neon, de rood+zwarte naar voeding.
niet aan 2 kantenOp zaterdag 04 mei 2002 00:53 schreef aP_ het volgende:
[..]
De tekening vind ik wel mooi, maar hoe moet de draad nou aangesloten worden? Die twee kleine draadjes, van beide kanten, aan beide blauwe draden van de travo? Of aan de ene kant het middelste draad en aan de andere kant ook het middelste draad? Óf allebei gemixt? Want op al die manieren doet hij het bij mij niet... De travo maakt ook geen iritant geluid, maar misschien is dat geen goed teken
Maakt het trouwens uit als het een heel klein beetje minder is dan 12V? Ik test hier nu op een oude voeding waar 11,5 uit komt.
Ow zo werkt datOp zaterdag 04 mei 2002 01:02 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
niet aan 2 kanten
op de 2 kleine draadjes(is dus 1 draad, aan elkaar solderen) en op de middelste draad moet je stroom zetten.
dus de stroom gaat er maar aan 1 kant in.
dat je de inverter niet hoort piepen dat kan, dan hoor jij TV's ook geen piep maken.
ik hoop voor je dat je hem niet hebt opgeblazen.
enne, ER ZIT EEN LICHT SENZOR OP, (ronde gaatje, bovenkant inverter).
als je nog niet zeker bent hoe en wat. NIET zelf proberen, kijk hier op GoT(vragen in dit topic), ICQ of MSN.
zelf kapot maken is jou probleem, ik heb ze allemaal getest, ze werkte allemaal.
NIET aan elkaar makenOp zaterdag 04 mei 2002 13:03 schreef Falcon het volgende:
yah, hier ook binnen
maarre vraagje, moet je die draadjes aan het eind aan elkaar maken ofniet? (dus aan de andere kant dan je de stroom aansluit)
tnxOp zaterdag 04 mei 2002 13:26 schreef Falcon het volgende:
het is al gefixt, ik had de lichtsensor over het hoofd gezienhij is super cool btw, thnx voor de inkoopactie, goed geregeld. Mijn complimenten
ik hoop dat binnenkort errug snel isOp zaterdag 04 mei 2002 13:33 schreef KingOfDos het volgende:
ik ga binnenkort nog een inkoop actie openen
Cogito Ergo Credo
anders ik wel.Op dinsdag 07 mei 2002 14:42 schreef jopiek het volgende:
[..]
ik hoop dat binnenkort errug snel is
je kunt beter een datum einde betalen doen en dan een besteldatum die daarna is, wij normale bankertjes kunnen er niet zoveel aan doen dat het niet zo snel gaat naar de postbank toeOp dinsdag 07 mei 2002 14:56 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
anders ik wel.
ik moet eerst een nieuwe rekeing openen, ik moest nou iedere keer rekenen hoeveel geld ik had, maar is allemaal goed gegaan.
ik laat mensen echt niet meer wachten(zoals jou) als ze te laat zijn met overschrijven, ik stuur volgende keer geld allemaal terug.
Cogito Ergo Credo