ik neem aan dat je hem dus gaat oc-en? want anders zie ik het nut niet zo in van het vervangen van de heatsinks. Voorop gesteld is aktieve koeling natuurlijk beter, maar als je geen geld hebt voor een paar 6mm koelertjes, dan is een dikke heatsink ook wel ok natuurlijk. probeer wel een goede airflow in je kast te regelen zodat idd die warme lucht rond en van de sinks een beetje wordt verdreven. Heb je geen zin om voor grotere Fans in je kast te zorgen, dan moet je de gok maar wagen.
nogmaals, ik ga zo gauw de nieuwe Blue Orbs er zijn er een paar halen! active cooling kicks ass! en ze zien e superstrak uit..
nogmaals, ik ga zo gauw de nieuwe Blue Orbs er zijn er een paar halen! active cooling kicks ass! en ze zien e superstrak uit..
Blue orb's rule!
Passen goed bij m'n golden orbs.
Ik zou als je er passieve koeling op zet (Voodoo 5 dus) een grote fan voorin je kast proppen. die naar de V5 blaast.
Passen goed bij m'n golden orbs.
Ik zou als je er passieve koeling op zet (Voodoo 5 dus) een grote fan voorin je kast proppen. die naar de V5 blaast.
neuh, eerder aan de zijkant van je kast dattie op zon manier eroverheen blaast, je kaartjes krijgen lucht, de chipset en ook de cpu profiteert mee. Een fan voorin heeft veeel minder effect. Ik spreek uit ervaring.
plus: in de zijkant past een dikke 120 mm en aan de voorkant waarschijnlijk maar een 80 mm of nog kleiner.
plus: in de zijkant past een dikke 120 mm en aan de voorkant waarschijnlijk maar een 80 mm of nog kleiner.
Ik wil helemaal niet oc'en, maar ik wil gewoon van die herrie af! Dus wil ik een dik koelblok zodat een fan niet meer nodig is (hooguit 1 van de systeemkast (die is ook lownoise))
Verwijderd
Zo ie so is een koelelement wat op zijn kop hangt, niet 100%, wat je zelf al aan geeft, hij houdt de warmte juist vast.....
Pagina: 1