Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
dual of quad intel -> xeon (=duur) de p4 kan niet zoals de p3 in dual draaien.
ik wil je niet van je keuze voor intel afbrengen maar toen mijn cooler uitviel en mijn pc vol belast werd heeft mijn amd cpu dat overleefd. is een aantal uur 80 graden geweest.weet dat er ook zoiets bestaat als AMD maar ik vind het toch wel fijn dat ik ook m'n pc een paar dagen kan laten renderen en dat er ook es een keertje een koeler kan uitvallen zonder dat daardoor direct m'n mobo en de rest van m'n cpu's naar de maan zijn
De XP heeft eindelijk ook een interne diode, en die zorgt er dus voor dat bij uitval van de cooler de CPU zichzelf uitzet. Enige nadeel hieraan is dat het moederbord de diode wel moet ondersteunen.
Er komen overigens in de zeer nabije toekomst dual Prestonia moederborden, en dankzij HTT heb je dan een soort quad systeem. Op Tweakers.net hebben kortgeleden enkele zeer interessante artikelen gestaan over de Prestonia, HTT en de moederborden die daarbij horen.
Er komen overigens in de zeer nabije toekomst dual Prestonia moederborden, en dankzij HTT heb je dan een soort quad systeem. Op Tweakers.net hebben kortgeleden enkele zeer interessante artikelen gestaan over de Prestonia, HTT en de moederborden die daarbij horen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Waarom zet je niet gewoon, een of twee P3 dual pc-tjes naast elkaar.
En laat de zooi via 100Mbit netwerkje, renderen, lijkt me veel goedkoper.
En die dual p3 die je nu hebt, is al snel genoeg voor het tekenen.
Idd. Maar het lijkt me gezien de voorgestelde uitgave voor een Quad Xeon systeem zeer nuttig om alles ff op een rijtje te zetten:Op maandag 04 maart 2002 02:08 schreef hetnet het volgende:
Waarom zet je niet gewoon, een of twee P3 dual pc-tjes naast elkaar.
- welke programma's gebruik je concreet
- benchmarks van die programma's met verschillende CPU configs (op z'n minst dual P3(CuMine en Tuluatin-S) in distributed rendering, Xeon en AthlonMP en quad P3/Xeon)
- vervolgens de prijzen van die configs
- dan een prijs/prestatievergelijking maken en kiezen wat daar uitrolt. Ik durf vooral mbt dat laatste geen enkele voorspelling te doen.
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Kijk een bij de pricewatch en sorteer op prijs. Scroll helemaal naar beneden en je zie een aantal dure Supermicro borden staan waar dual en quad P4's en Xeons op geprikt moeten worden.
http://www.msi.com.tw/products/server/server_board/6508.htm
Die heb ik laats uit gerekend, dat wil je niet weten wat dat kost.
Alleen mobo al 1100 €, 2 x 475€ voor proc, aantal €'s voor geheugen en niet te vergeten kaartje + schijf.
Dan moet een leuk kastje zien te vinden, waar al dat moois in past, hoewel er wel een onderaan page staat.
Die heb ik laats uit gerekend, dat wil je niet weten wat dat kost.
Alleen mobo al 1100 €, 2 x 475€ voor proc, aantal €'s voor geheugen en niet te vergeten kaartje + schijf.
Dan moet een leuk kastje zien te vinden, waar al dat moois in past, hoewel er wel een onderaan page staat.
Pagina: 1