Toon posts:

Hoe komt het dat mijn kast zo veel geluid maakt???

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zoveel van computers af vandaar deze vraag. Ik heb sinds kort een nieuwe computer, een pentium 933, en er komt altijd ontzettend veel lawaai uit mijn kast. (het is niet de harde schijf volgens mij)
Weet iemand wat dat betekent en hoe ik dit kan verhelpen????

Alvast bedankt,
Paul

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 21:56

Robert

You have your answer..

't zijn meestal de fans die het meeste geluid maken..of een combinatie van en hd en fans.
Als die fans echt te veel herrie maken moet je gewoon goede stille fans kopen en de standaard prut fans vervangen.

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:39

Shuriken

Life is all about priorities

Als je de stekker eruit trekt is het een stuk stiller :)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Als er lawaai uit je nw compie kom zou ik ff terug gaan naar je leverancier als het gewoon een beetje geluid is moet je niet zeuren :*

Verwijderd

don't . still fan don't blow because wind travel ..so de best fan is lawaai (cool ) but not the bearing ..ex

Verwijderd

zet je kastje eens wat verder van je af en als ie erg dicht tegen de muur staat naar achteren. Op zich zou het niet de fan van de heatsink moeten zijn wnat als het een boxed P3 is dan zit er die vette heatsink van intel op. Die heeft sanyo denki fans en die zijn stil. veel succes anders ff contact met de helpdesk opnemen:)

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 19:58
Als het kan dan zou ik de kast wegzetten in een speciaal meubel, en die een eindje wegzetten. Want door al je getweak blijft ie geluid maken :)
Pagina: 1