• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08-2025
Kan je met die usb kabel die erbij zit nog iets anders dan alleen mp3's op de foon zetten of kan ie ook gebruikt worden voor ringtones en logo's etc? of niewe software erop zetten??

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
err... ff op nokia.nl kijken

Verwijderd

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 02:35 schreef Amd-Rulez het volgende:
http://gsm.pagina.nl/ en zoeken :)
Zeg het dan gewoon ff al dat zoeken daar word je ook zo moe van :(

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
dus laat je er een ander moe van worden |:(

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 09:38 schreef marco25 het volgende:

[..]

Zeg het dan gewoon ff al dat zoeken daar word je ook zo moe van :(
het is niet bepaald zoeken... het is KLIK en dan ga je kijken... dat is geloof ik een beetje het principe van zowel het internet alswel GoT... als de poster het direct had geweten had ie vast wel die gegevens gepost, maar dat heeft ie niet... moet iemand anders voor jou gaan kijken omdat jij te lui bent om te klikken en te gaan lezen?

• Dapie007
  • Laatst online: 19-08-2025
Maar dat kan dus niet? en iemand anders hoeft het niet voor me op te zoeken er is vast wel iemand die het gewoon weet en misschien wel software voor heeft!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 10:27 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

het is niet bepaald zoeken... het is KLIK en dan ga je kijken... dat is geloof ik een beetje het principe van zowel het internet alswel GoT... als de poster het direct had geweten had ie vast wel die gegevens gepost, maar dat heeft ie niet... moet iemand anders voor jou gaan kijken omdat jij te lui bent om te klikken en te gaan lezen?
th@nx m8 ! ;)

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-03 09:13
Je kan hier ook gewoon warez enzo opzetten ;) In windows ziet ie hem namelijk gewoon als een verwisselbare schijf van 64MB :P

Verwijderd

[topic=471460/1]

:+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.