Toon posts:

Matrox G400 sync to refresh werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een matrox G400, waar ik ook spellen mee speel. De kaart presteert uitstekend, maar er zit 1 bug in. Sync to refresh doet het niet (dus frames wisselen midden in het beeld, is erg irritant! Dan is de onderkant van het beeld altijd een stappie verder dan de bovenkant!) En ik vraag me af of die bug alleen bij mij zit, of dat heel die G400 dat niet ondersteunt.. settings en alles ziet er goed uit.. en als ik mijn voodoo2 gebruik, heb ik er geen last van (die crashed alleen na 2 minuten, maargoed ;).. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, en verschillende spellen getest, maar overal heb ik er last van.. Weet iemand hier soms wat van/over/TEGEN?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... onder direct3D doet ie het dus wel goed merk ik net...

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:07

Robert

You have your answer..

ffe nieuwsgierig:
Wat haal jij met 3d benchmarks met je Matrox ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

heb je wel turbo opengl gedounloed bij matrox
waar weet ik niet kon het niet meer vinden wil het wel op stuern over het internet

Verwijderd

suijkerbuijk37@zonnet.nl als je mail kan ik het opsturen

Verwijderd

Topicstarter
de 3D benchmarks die ik haal bij die Matrox G400 (niet de MAX, maar overklokt naar 200) met een Duron600 is 2955 (met 3Dmark2000).. Vriend van me met een G-force (AsusV6600) en een Athlon700 haalt 3766.. ik vind het dus helemaal niet zo'n slechte prestatie! (processor verschil meegerekend natuurlijk) :)

En turboGL heeft bij mij geen nut, ik heb er ook een Voodoo2 erin zitten (voor de ouwe spellen, en omdat zo'n voodoo gewoon altijd probleemloos werkt). Bij matrox zeggen ze dat 't niet samen werkt met een voodoo :( .. En ik wil die voodoo voorlopig nog niet kwijt..

Maar ik heb er nu ook geen last meer van sinds ik met powerstrip alle default freqs voor alle resoluties op 60 zet.. Beetje kut oplossing voorlopig, maargoed..
Pagina: 1