Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dekking van Dutchtone & Telfort

Pagina: 1
Acties:

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Ik sta op het punt om een nieuwe telefoon aan te schaffen, maar ik zit nog te twijfelen tussen de aanbieders. Heeft iemand ervaring met een van deze twee aanbieders?

Bas

Tjielp... een vogel.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik wil je niet teleurstellen, maar geloof mij: neem libertel of kpn, de rest is echt nix!
(ik spreek uit ervaring!)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sure! Ik ben al ruim anderhalf jaar een zeer tevreden gebruiker van Telfort, dus aan jouw ervaring hecht ik niet zo veel waarde. ;)
Als je alles moet geloven, wat er over GSM-providers wordt geschreven, dan kan je maar beter geen mobieltje meer gebruiken .....

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43
Hmmmmm ikzelf heb alleen Libertel gehad, volstrekt probleemloos. Ik heb nu al ZO verschrikkelijk veel negatieve verhalen gehoord over VOORAL Ben, maar ook Telfort, dat er wel iets ion moet zitten.

pven: waarschijnlijk woon jij in een drukke stad waar het wel de moeite waard is mo voor ene beetje redelijke dekking te zorgen, of je woont in een gehucht dat toevallig onder een mast staat...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Pven:

Ik weet niet waar je woont, maar hier in Amsterdam en omstreken (Haarlem, Hoofddorp) kun je maar beter KPN of Libertel gebruiken.
Nogmaals: iemand die mij tegenspreekt heeft het volkomen mis!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:34
Ik heb in het ganse land dekking met Telfort. Zelfs in het grootste gat in de achterhoek :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Idd, Telfort is stukken beter dan Ben en Dutchtone, want Telfort heeft als voordeel dat het nationale roaming heeft met het Libertel netwerk. Heb je met Telfort dus slecht ontvangst dan schakelt je gsm over op Libertel. Hoewel dit een tijdelijke overeenkomst betreft tussen Telfort en Libertel, dus weet niet hoe de dekking is als Libertel niet meer gebruikt kan worden.

Ik ben iig tevreden gebruiker van Telfort.

Verwijderd

Telfort.

Ok, af en toe is de dekking crap maar dan floep, LibTel.

Niks te klagen over Telfort. Goedkoper dan KPN/LibTel, dus mij hoor je echt niet klagen.

• Captain Pervert
Ik meende gehoord te hebben dat Dutchtone Libertel frequenties heeft gehuurd? Nou ja, zal wel niet dan...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Het is jammer dat je voor veel lekkere aanbiedingen en bodemprijzen toch vastzit aan die kutmaatschappijen, Libertel vind ik naar verhouding verrekte duur, en ze hebebn niet de Nokia 3210 als prepaid, en die wil ik zo graag...

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb al een jaartje of sow een telefoontje van Telfort, werkt perfect, zowel in grote steden als in kleine dorpies. Nu woon ik in Amsterdam met perfecte ontvangst maar toen ik nog in net noorden des lands woonde had ik ook perfecte dekking omdat ie overschakelde naar Libertel 1800-netwerk.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>of je woont in een gehucht dat toevallig onder een mast staat...[/quote]Idd! :) 100 meter verder staat een kerktoren met daarop ... TADA: een Telfort-mast.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>hier in Amsterdam en omstreken (Haarlem, Hoofddorp) kun je maar beter KPN of Libertel gebruiken.[/quote]Ik rijd iedere dag tussen Breda en Schiphol op-en-neer. Dat is dus de A27, A2, A9 en A4. Ik heb daar werkelijk ALTIJD ontvangst. Sorry, ik kan er niets aan doen! ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Bart: Bedankt voor je email :)
Aan alle anderen: jullie spreken elkaar wel een beetje tegen. Ik wil voornamelijk in het oosten (Almelo) bellen. Ik ben er helaas nog niet helemaal uit.

Bas

Tjielp... een vogel.

Pagina: 1