[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Haal MGS1 gewoon, kan je op je PS2 spelen, en je zult er geen spijt van krijgen.
*kuch* MSX emulator *kuch* voor andere 2
Kep mijn broertje al een schop onder zijn kont gegeven om hem morgen op te halen bij 1 van zijn vriendjes. Heb dan nog 3 dagen om hem uit te spelen, moet lukken tochOp zondag 03 maart 2002 23:59 schreef Albinoraptor het volgende:
Haal MGS1 gewoon, kan je op je PS2 spelen, en je zult er geen spijt van krijgen.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Yup vastwel, ik had 'm ook in 1 weekend uit.Op maandag 04 maart 2002 00:12 schreef vacuumcleaner het volgende:
[..]
Kep mijn broertje al een schop onder zijn kont gegeven om hem morgen op te halen bij 1 van zijn vriendjes. Heb dan nog 3 dagen om hem uit te spelen, moet lukken toch
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
met alle filmpjes en gesprekken doe jer ongeveer 8 uur over, zonder al die dingen 4 uur ofzo. mmaar het verhaal is een beetje erg groot om uitetypen dus daar heb ik nu ff geen zin inOp maandag 04 maart 2002 00:12 schreef vacuumcleaner het volgende:
[..]
Kep mijn broertje al een schop onder zijn kont gegeven om hem morgen op te halen bij 1 van zijn vriendjes. Heb dan nog 3 dagen om hem uit te spelen, moet lukken toch
Verwijderd
het gaat der over dat mr.solid een commando is die de kwaad aardig robot "metal gear" moet omleggen
Als je het gehele verhaal wil weten moet je die super oude Meta Gear's ook nog spelen
Heb ik toevallig net de NES op mijn kamer neer gezet metttttttt METAL GEAR!!!Op maandag 04 maart 2002 10:46 schreef Albinoraptor het volgende:
Als je het gehele verhaal wil weten moet je die super oude Meta Gear's ook nog spelen
School skip ik dus deze week bij deze
Hehe, smartOp maandag 04 maart 2002 11:48 schreef vacuumcleaner het volgende:
[..]
Heb ik toevallig net de NES op mijn kamer neer gezet metttttttt METAL GEAR!!!
School skip ik dus deze week bij deze
School sucks. (ben blij dat ik er niet meer op zit
Verwijderd
Als MG expert *kuch* bij uitstek kan ik natuurlijk even mededelen dat (hoewel niet het volledige verhaal) de ontknoping van Metal Gear 2: Solid Snake (dus niet MGS2) op deze site te bezichtigen valt, inclusief de dialoog tussen Snake en Gray Fox!
HIER dus...
HIER dus...
Pagina: 1