Veel werk lijkt me 
En er zijn maar weinig mensen die alle gesloten topics gaan doorlezen.
There is no magic.
Ik wel moet ik eerlijk wezen, ik lees ze graag even door om te weten waarom ze gesloten worden.Op zondag 03 maart 2002 23:14 schreef The Will het volgende:
Veel werk lijkt me
Psst.... dat doe ik ook 
Maar toch, als ik zo'n link tegen kom, dan denk: ow leuk spam, en dan lees ik door. Dus ik denk niet dat dat het werk waard is.
Maar toch, als ik zo'n link tegen kom, dan denk: ow leuk spam, en dan lees ik door. Dus ik denk niet dat dat het werk waard is.
There is no magic.
Maar goed je ziet het wel en dat is de bedoeling van reclame/spam.Op zondag 03 maart 2002 23:16 schreef The Will het volgende:
Psst.... dat doe ik ook
Jep maar er een veel kleiner deel van GoT ziet het nog maar, want de meeste mensen, als ze kijken waarom die dicht is, openen topic en rammen meteen op de "end" key.
Dus het is echt de moeite niet waard hoor
There is no magic.
Daar heb je gelijk in, maar ik blijf het allemaal maar krom vinden hoor.Op zondag 03 maart 2002 23:22 schreef The Will het volgende:
Jep maar er een veel kleiner deel van GoT ziet het nog maar, want de meeste mensen, als ze kijken waarom die dicht is, openen topic en rammen meteen op de "end" key.
Pagina: 1