Waar kan ik nog een dual P3 Slot 1 mobo kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Pennywise0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Zoals het onderwerp aangeeft.
Ik heb 2 Pentium III 450Mhz processoren, die ik wil gaan gebruiken voor een server. Maar waar kan ik nu nog een dual slot 1 kopen?
Heb al de search gebruikt maar daar zat niets tussen. En bij 2e handswinkels staan geen dual slot 1 mobo's.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Had je al in vraag en aanbod gekeken --> http://www.tweakers.net/aanbod/cat/2

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• wcduck
  • Niet online
Bij vraag en aanbod op Tweakers staan er nu een aantal. 75 euro geloof ik dat ze kosten.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Vraag&Aanbod of marktplaats.nl of zo.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Asus P3C-D : die kan je voor 45 euro bestellen, gaat wel RIMM geheugen op

• dion_b
  • Laatst online: 12:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zondag 03 maart 2002 23:14 schreef Da Joker het volgende:
Afrader- er zijn al een aantal topics over geweest en het blijkt dus dat hij geen 100MHz FSB CPU's wil slikken. Dus voor 2x P3-450 is het geen optie.

http://www.tweakers.net/aanbod/39982 voor de Intel N440BX plankjes die hierboven genoemd worden, daar gaat het prima mee.

Oslik blyat! Oslik!

• Pennywise0
Die had ik al zien staan. Ik wou echter een Asus of Tyan. Niet dat ik nu veel keuze heb. :)
Ik heb nu bij PCSpeed in Eindhoven een mail gestuurd en die hadden een Asus P2B liggen.

Iedereen bedankt voor jullie reacties.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
Op zondag 03 maart 2002 23:14 schreef Da Joker het volgende:
aaarrggg 'k heb zoon ding leggen.. niet kopen waardeloos ding.. doet het niet op 100Mhz en op 133Mhz doet ie het maar met 1 proc.

Sinlath | Opinions may contain latency

• Pennywise0
Toch nog even jullie hulp nodig! >:)

Op marktplaats.nl heb ik geboden op de Tyan Thunderbolt (S1837)voor € 110,-. Maar wanneer het bieden stopt staat er niet bij. Is dit bordje iets?

Bij PcSpeed in Eindhoven hebben ze een Asus P2B-D mobo liggen. Het kost echter wel € 180,-. Is dit bordje die prijs waard?

• Abbadon
Op maandag 04 maart 2002 16:09 schreef Pennywise het volgende:

Op marktplaats.nl heb ik geboden op de Tyan Thunderbolt (S1837)voor € 110,-. Maar wanneer het bieden stopt staat er niet bij. Is dit bordje iets?

Bij PcSpeed in Eindhoven hebben ze een Asus P2B-D mobo liggen. Het kost echter wel € 180,-. Is dit bordje die prijs waard?
Thunderbolt, een GX bord met toeters&bellen :P Als die in goede staat verkeert heb je wel wat leuks ja. € 180,- voor een P2B-D vind ik nogal wat, dan zou ik eerst op de Thunderbolt kaart inzetten.

• dion_b
  • Laatst online: 12:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 04 maart 2002 16:09 schreef Pennywise het volgende:

Die Intel N440BX doet absoluut niet onder voor een ASUS of Tyan (let op dat er o.a. onboard SCSI op zit, wat erg mooi meegenomen is voor een server), maar goed als je het echt niet wilt ga dan maar voor de Tyan.

IMHO is 180 voor een 3 jaar oude mobo overdreven, als is het nog een P2B-D.

Wat betreft dat bieden, gewoon een mailtje sturen naar degene van wie het is en €5 meer bieden dan de hoogste. Altijd raak (en meestal betaalt hij dan ook nog de porto als je erover gaat!).

Marktplaats is sowieso een beetje vaag- je kunt opbieden maar ook gewoon rechtstreeks contact opnemen- gewoon datgene doen wat het beste uitkomt. Itt eBay is het helemaal niet aan strakke regels gebonden.

Oslik blyat! Oslik!

• Abbadon
Idd, gewoon mailen, zo heb ik daar eens heel goedkoop een nieuwe Elsa GeForce PCI op de kop getikt :)

Pagina: 1