Nieuw Mobje, weinig eisen, maar zoo veel keus..

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Mijn huidige mobiel is een beetje kapot om 't zo maar te zeggen.
Ik vrees dus dat ik weer een nieuwe moet kopen, maar welke, omdat er zoo f*cking veel keus is kom ik er niet echt uit.
Eigenlijk wil ik zo'n basic ding van 'vroeger' maar die zijn zo groot, maar hebben weinig extras en dus gaat het minder snel stuk (mijn ervaring).
Welke telefoon is:
klein en licht
doet aan sms
telefoonboek
en eventueel ook melodietjes
al die extra's van spelletjes en zo hoeft niet.
Heb ik er het liefst ook niet op.
Bestaat deze basic mobiel nog wel? Of moet ik weer terug vallen op de koelkasten van 'vroeger'??

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

motorola doet veel aan no-nonsense telefoons...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ericsons zijn ook niet echt spectaculair enzo.. Nokia overigens ook niet, maar die hebben wel spelletjes. Motorola's zijn inderdaad simpel, maar ik vind persoonlijk hun menu-structuur extreem irritant. Went bijna niet !

DIT IS MIJN WEBSITE

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:16

klown

geek

Ik zou niet voor een motorola gaan, dat menu zit helemaal niet handig in elkaar.
Ik zou je een siemens M35i aanraden, maar daar zitten wel spelletjes en WAP enzo op.
Maar die zijn echt heel stevig, heb ik het idee. Die van mij valt minstens 1 keer in de week van de trap af als ik weer veel te snel de trap op storm en hij uit m'n broekzak valt, maar hij leeft nog steeds keurig :9~

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

• klown
  • Laatst online: 10:16

klown

geek

Op zondag 03 maart 2002 23:31 schreef havana het volgende:
*knip*... maar ik vind persoonlijk hun menu-structuur extreem irritant. Went bijna niet !
Dat probleem heb ik dus ook met motorola's, verder wel leuke foontjes 8-)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Verwijderd

Ik vind trouwens het menu van Siemens ook niet lekker in elkaar zitten. Ik heb een Nokia 3310 en een Siemens M35i van de postbank :D maare die Nokia vind ik toch echt 100x beter. Maar goed er zijn denk ik weinig basic toesellen zoals jij ze graag hebt.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Motorola en Siemens hebben irritante menu's tvg met Nokia's en de nieuwste ericsson's

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Bedankt voor jullie info.
Als ik was gaan zoeken was ik er waarschijnlijk geen wijs uit geworden omdat er tegenwoordig zooo ziek veel lulijzers zijn.
Over die nokia telefoons, ze zijn makkelijk in gebruik maar ik :r op nokia omdat ik en een boel mensen die ik ken er veel problemen mee hebben

Verwijderd

ALs ik zou moeten kiezen zou ik zelf weer voor een nokia gaan, puur vanwege de enorm duidelijke menuutjes en hun stevigheid. In tegenstelling tot de speelgoedreeks van nokia (8***) serie heb ik naar alle tevredenheid eerst een 5110 gehad en ben momenteel in het bezit van een 6210. Zelfs een paar meter asfalt stuiteren heeft bij de 6210 niet meer opgeleverd dan enkele krasjes op de behuizing.

Verwijderd

Nokia 3330 bij een goede zaak met een goede garantie kopen. Mocht die dan kapot gaan dan heb je altijd je garantie nog :)

Verwijderd

samsung n300, klein, licht, goede menustructuur en veel extra's maar die hoef je natuurlijk niet te gebruiken..verder is die te koop bij tfortelecom.nl bij pre-paid...

• r0el
  • Niet online
Ga in ieder geval voor een mob met een Li-ion batterij!
Veel betere performance dan zo'n NiHM batterij op lange duur

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 10:05 schreef Tuxus het volgende:
Nokia 3330 bij een goede zaak met een goede garantie kopen. Mocht die dan kapot gaan dan heb je altijd je garantie nog :)
Ja idd, ik zou eigenlijk geen andere telefoon kopen. Garantie is toch wel belangrijk.

Dit berust niet op de werkelijkheid :P

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik heb sinds kort een Alcatel 511:

- klein
- licht
- lang standby en gesprekstijd
- trilluh
- 3 telefoonnummers (home, mobile,work) per naam opslaan
- voice memo
- handfree (speaker)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 12:45 schreef DJ-FreSh het volgende:
Ik heb sinds kort een Alcatel 511:

- klein
- licht
- lang standby en gesprekstijd
- trilluh
- voice memo
- handfree (speaker)
Dat is inderdaad een nette telefoon :)

Siemens M35i kan ik je ook ten zeerste aanraden!

Verwijderd

Ik kan je een Samsung r210s aanraden... super relaxed foontje

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Scarecrow: check je mail ff :)

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Ik heb een 8210 en die is alles wat je wilt.. Klein, licht en no-nonsense. Nokia menu structuur is gewoon de beste! Nu weet ik dat de 8310 er ook al is maar dat betekent alleen maar dat een 8210 qua prijs alleen maar interessanter geworden is!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op maandag 04 maart 2002 16:28 schreef tslh het volgende:
Ik heb een 8210 en die is alles wat je wilt.. Klein, licht en no-nonsense. Nokia menu structuur is gewoon de beste! Nu weet ik dat de 8310 er ook al is maar dat betekent alleen maar dat een 8210 qua prijs alleen maar interessanter geworden is!
Alleen jammer dat die 8210 imho niet echt degelijk is :(
Heb er heel ffies 1 gehad, en die daarna omgeruild voor een 6210, welke weliswaar groter, maar ook steviger is :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Wat dacht je van de 'ericson' t65??
Iemand die mij daar wat meer over kan zeggen

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 12:45 schreef DJ-FreSh het volgende: