Beste mensen mogelijk dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem. In september van het jaar 2001 ben ik verhuisd van webhosting provider, hierbij ging het om een .com domeinnaam. Bij de verhuizing naar de nieuwe provider heeft men het domein op iemands naam gezet binnen de provider, versnelde de verhuisprocedure vertelde men. Nu meer dan 5 maanden later is aan de vele verzoeken (e-mail, fax, brieven, telefoon) om het domein weer op de oorspronkelijke naam te zetten nog steeds geen gehoor aan gegeven. Aangezien ik het domein wil verhuizen nu, kan dit niet omdat het niet meer op mijn naam staat. Men zegt dat de naamstelling zal worden aangepast maar dat gebeurt simpelweg niet.
Het aanschrijven van Stichting Domein Registratie Nederland heeft ook niet geholpen. Zij kunnen niks doen aangezien het om een .com naam gaat. Het ICANN is niet een organisatie voor particulieren dus dat heeft ook geen zin om voor hulp te vragen. Weet misschien iemand een oplossing voor dit langslepende probleem, ik wil graag met een website op het domein beginnen, maar ik kom zo niks verder. Alvast bedankt.
Het aanschrijven van Stichting Domein Registratie Nederland heeft ook niet geholpen. Zij kunnen niks doen aangezien het om een .com naam gaat. Het ICANN is niet een organisatie voor particulieren dus dat heeft ook geen zin om voor hulp te vragen. Weet misschien iemand een oplossing voor dit langslepende probleem, ik wil graag met een website op het domein beginnen, maar ik kom zo niks verder. Alvast bedankt.