[MF6] Waar is Joop gebleven?

Pagina: 1
Acties:

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Heb ik wat gemist of zo? Maar ik zie Joop nergens terug in de MF6 stats...
750.000 blocks is toch geen kattepis, maar het zal wel een reden hebben. Of weet niemand waar hij is gebleven?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je Joop Elzes bedoelt die op mijn proxy heeft geflushed : die heeft ENORM veel random spul gedaan...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

best zonde als je zoveel random doet, of heeft hij gewoon dezelfde buffers een x aantal keer geleegd?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Echt zonde! Is mij ook wel eens gebeurd voordat ik een permanente internetconnectie had!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Kwestie van opletten dat je buff-in niet leeg raakt wannneer je geen i.net connecti hebt, of een verkeerde instelling in de .ini.

:p

LinkedIn WoT Cash Converter

• mrknowitall
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Is inderdaad zwaar but, had het ini-bestand op 5000 wu binnenhalen staan, kreeg er nooit meer dan 2500. Met 1800-2000 wu per dag is weekendje weg is dus random blokken :(.

Ik las in een draadje iemand die het over uren had, heb ik men ini op 500 uur gezet, nu krijg ik er 10.000 per keer. 500/24*1800, dus nog te weinig, maar ik denk dat het komt dat 6 puters op dezelfde buffers heb draaien

One of the animals has left its cage today.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
Hier is Joop. :)
Idd HEEL veel random. Er staan hier zo'n 100 PC's in laboratoria zonder netwerkaansluiting. Ik kan daar alleen na werktijd bij. Af en toe heb ik daar dus wel wat volle buff-in's geparkeerd maar voor 100 PC's is dat dus erg veel werk. Ik heb er ook een heleboel random laten grazen. Het blijkt nu dus wel dat dat niet loont want van de 800.000 (ongeveer, Onno's stats zijn down) blocks die op de proxy lagen heeft dnet er precies 114.775 binnengekregen (als goeie blocks). Dat is dus 14,3 %. :( :'( Helaas, het spijt me.

Per deze week ongeveer join ik TeamBVD. :) Thx dat ik mee mag doen allemaal, dan haal ik(WE bedoel ik) ook nog eens een goeie score, alleen is het een beetje mislukt bij mij. ;) :)

Verwijderd

mrknowitall

Volgens mij stopt het fetchen als je 500 packets binnen hebt, hoeveel uur je ook in je ini zet. Heb je de pech (wat de laatste tijd nogal eens voorkomt) dat je veel kleine packets krijgt heb je dus een veel kleinere buff-in dan je dacht. Enige oplossing meerdere keren fetchen en met -import aan elkaar plakken.

gr
Jolly

Verwijderd

Welcome Joop Welcome

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Wat je moet doen, is een batch bestand maken

voorbeeld:

dnetc -fetch
ren buff-in.rc5 buff-in.000
dnetc -fetch
ren buff-in.rc5 buff-in.001
dnetc -fetch
ren buff-in.rc5 buff-in.002
<enz.>
dnetc -import buff-in.000
dnetc -import buff-in.001
dnetc -import buff-in.002
<enz.>

als je door gaat tot de 30x, heb je +/- 60000 blokken. (500~1000kb)

als je nu 30 van die buffers binnen haalt, en op elke pc zo eentje zet, ben je wel een tijdje zoet. en tussendoor kun je gewoon de buff-outs oogsten. en na +/- 4 maanden herhaal je het hele zaakje.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Joop: Per deze week ongeveer join ik TeamBVD[/quote]en dat zouden meer mensen moeten doen ;)

Join TeamBVD!

Verwijderd

Gewoon de "fetch-workunit-threshold= " op 25000 (of nog veel meer zetten) en fetchen maar.

• Joop
  • Laatst online: 27-04 05:47
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> quote:
---------------------------------------------

Joop: Per deze week ongeveer join ik TeamBVD

---------------------------------------------

en dan zouden meer mensen moeten doen[/quote]Helemaal mee eens :)
Pagina: 1