Toon posts:

dvd brander of cd brander?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een 2x2x32 brander dus das niej errug snel meer :r
Maar die cds van tegenwoordig zijn allemaal net 80 minuten of iest erboven en aangezien mijn cd brander niet kan overburnen of 90 min cds kan branden schiet dat dus niet op.
Maar nu zit ik te twijffelen ,had mijn brander gekocht toen cd branders er nog niet zo errug veel waren zoals nu.Vier speed was toen d8 ik het snelste had mijn brander voor 600 piek.Nu zijn de snelste branders kei goedkoop tegenover toen.Maar die dvd branders zijn nu ook duur (net zals met die cd branders), maar zullen die snel zakken in prijs :?
Ik bedoel ik kan nu een brander kopen maar ik wil dadelijk niet dat als ik die brander net een half jaar heb dat dan die dvd branders ineens een stuk zijn gedaald (bijv naar 600 piek jah ehm iets van 270 euro).
Dus wat zouden jullie aanraden een cd brander nu te kopen of toch te wachten voor een dvd brander :?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt :)

Nu zag ik net een dvd combo:?
Dat is toch een dvd speler die ook cds kan branden, aangezien ik nog geen dvd heb is da ook wel een oplossing heb ik 2 nieuwe dingen in 1.
Maar die dvd en brander in 1 is dat kwalitatief net zo goed als bijv een plex brander van 24x ?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:33

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Koop een cd fikker, en later iets als de 'blue ray' geval, (dvd met 27 gig op een zijde) oid.

DVD burners zijn imo nog veel te duur in vergelijking met cd burnen.
Max is ong. 4.7gig en die schijfjes zijn duur (in vergelijking met zelfde hoeveelheid aan cd). :)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Met een DVD brander moet je nog even wachten. waarom: de standaarden zijn nog niet zhelemaal zeker, wil je zekerheid kan je beter wachten tot alles op de markt is, standaard staat nu vast maar eer dat alles gedistributeerd is |:( ook redelijke snelheden worden nog niet gehaald omdat dit een eerste generatie is, ook zijn prijzen nog veel te hoog. Een goede oplossing is nu een liteon 24x kopen, aangezien 24x cd's makkelijk te vinden zijn (itt de 40x) en hij kost niet al te veel en dus een mooie tussenstap.

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 17:41
Op zondag 03 maart 2002 22:43 schreef caesartje het volgende:
Met een DVD brander moet je nog even wachten. waarom: de standaarden zijn nog niet helemaal zeker, wil je zekerheid kan je beter wachten tot alles op de markt is, standaard staat nu vast maar eer dat alles gedistributeerd is |:( ook redelijke snelheden worden nog niet gehaald omdat dit een eerste generatie is, ook zijn prijzen nog veel te hoog. Een goede oplossing is nu een liteon 24x kopen, aangezien 24x cd's makkelijk te vinden zijn (itt de 40x) en hij kost niet al te veel en dus een mooie tussenstap.
Klopt, dit lijkt me de beste reden om nog ff te w88 met zo'n aanschaf.
Het zou namelijk zonde zijn om nu zo'n dure / grote aankoop te doen die je misschien over een tijdje niet meer kunt gebruiken!!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-04 20:02

Cis

DVDbrander is momenteel nog errug duur
Ook de (re)writable media is nog prijzig. 20 euro voor 1 cdtje (?). Tevens is de leverbaarheid van die DVD's ook nog beperkt.
Koop een brandertje van 100 euro... en wacht nog lekker ff een jaartje :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Dit Topic kan gesloten worden, bedankt voor de reacties *D
Heb vandaag een 24x plextor gehaald :P
Pagina: 1