Weet iemand software om de stemmen of andere gedeeltes van een muziekstuk eruit te knippen? Dus, ik wil ongeveer een effect hebben zoals karaoke. (als et gaat natuurlijk).
stukjes met stem weghalen en vervangen met stukjes waar geen stem zit?
moet je wel een constant ritme/melodie hebben.
moet je wel een constant ritme/melodie hebben.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zoiets dus 
[topic=20451/1/25]
BEn er een keer voor iemand mee bezig geweest, het resultaat was niet echt super
[topic=20451/1/25]
BEn er een keer voor iemand mee bezig geweest, het resultaat was niet echt super
ik moet nog altijd het gelukte resultaat horen.
volgens mij is niet mogelijk zonder de onderliggende muziek te vernaaien
volgens mij is niet mogelijk zonder de onderliggende muziek te vernaaien
Kun je eigenlijk wel vergeten, ben ik al jaren naar opzoek(ja,ben al oud)
Avalon is echt de beste die ik ooit heb kunnen vinden, maar dat werkt alleen op Atari
Verder is het imo echt onmogelijk op een paar bovengenoemde voorbeelden na, dus met frequenties klooien
[heb nog wel een Atari megaST te koop, krijg je Avalon(van Steinberg, ja!!!) er gratis bij.......]
Avalon is echt de beste die ik ooit heb kunnen vinden, maar dat werkt alleen op Atari
Verder is het imo echt onmogelijk op een paar bovengenoemde voorbeelden na, dus met frequenties klooien
[heb nog wel een Atari megaST te koop, krijg je Avalon(van Steinberg, ja!!!) er gratis bij.......]
eerlijk gezegt heb ik nooit zo geexperimenteerd met Avalon,maar degene vanwie ik die Atari kocht zei dat het daar voor was en dat het hem al een paar keer perfect gelukt was.
Er bestaan natuurlijk ook Atari emulators, maar Avalon vind je echt nergens meer!
niet bij steinberg, ook niet bij die fijne p2p proggels
[mail maar]
Er bestaan natuurlijk ook Atari emulators, maar Avalon vind je echt nergens meer!
niet bij steinberg, ook niet bij die fijne p2p proggels
[mail maar]
Pagina: 1